De eerste dag/nacht - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu De eerste dag/nacht - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

De eerste dag/nacht

Door: sovzeevissen

Blijf op de hoogte en volg Leen

27 Mei 2010 | Noorwegen, Oslo

Vandaag is het inmiddels donderdag om 3 uur in de nacht. We zijn net klaar met de vis schoon te maken en alles op te ruimen. Het is toch elke keer weer een rare gewaarwording dat het hier om drie uur s’nachts nog helemaal licht is. Op dit moment zitten er nog 8 man een biertje te drinken en de rest ligt te slapen. We zijn vandaag voor het eerst het water op geweest en hebben redelijk vis gevangen. Leen had de grootste gul vandaag van 6,5 kilo en ondergetekende had een leuke zeewolf. Ed had een mooie roodbaars gevangen maar over het algemeen zijn de vissen toch best wel klein. Na een soepel verlopen reis (op de vliegangst van mij en de vergeten tas van Leen en een brandalarm wat om half vijf af ging na) hebben we het heerlijk naar ons zin.
Het weer is perfect en de boten en het huisje zijn ook perfect in orde.
We gaan zo lekker even slapen en morgen weer het water op.

Groeten aan het thuisfront.
Hans B.

• 27 Mei 2010 - 05:07

Hannie:

Fijn dat alles op orde is,en dat de eerste vissen gevangen zijn,
    hoop dat het weer goed blijft en dat jullie iedere dag kunnen vissen,
    nou veel plezier met z'n allen en een goede vangst.Groet Hannie

• 27 Mei 2010 - 06:57

Nel Spaans:

Leen hoe kan dat nou je tas vergeten!!
    Maar leuk dat jullie al vis hebben gevangen ,daar doe je het voor .
    Gefeliciteerd leen ,ik zet de pan al vast klaar.
    Nog veel plezier allemaal en dat jullie maar veel mogen vangen.

Groeten arie en Nel

• 27 Mei 2010 - 07:14

Loes:

Zo de eerste vissen zijn al binnen, een goed begin.
    Zal zeker best raar zijn in de nacht nog licht.
    Ben benieuwd wat jullie volgende vangst is.
    Veel plezier.

Groetjes Loes

• 27 Mei 2010 - 08:57

Lily-Ann:

Goedemorgen allen! Nu, hier al bijna middag maar jullie liggen natuurlijk nog op één oor zonder dag/nachtritme!!
    Veel plezier en vandaag óp naar de GROTE vissen.....
    groetjes, Lil

• 27 Mei 2010 - 10:59

Martin:

Leuk dat jullie al flink vis vangen en de hele grote zullen best nog wel komen. Wel frappant dat Ed het toch weer in de baarzen serie zoekt nog veel plezier en vang ze. groet Martin

• 28 Mei 2010 - 17:59

Mariska:

Ach niemand is perfect. Zijn meer mensen die angsten hebben, vergeetachtig (warhoofden) zijn en z'n wekker maak je ook niet alle dagen mee. hahaha.
    Blij voor jullie dat je goed weer hebt en dat de vangst toppie is. Maak er een leuke tijd van enne niet al te veel zuipen. Groeten.