Depressief weer - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Depressief weer - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Depressief weer

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

20 Mei 2012 | Noorwegen, Hasvik

Depressief(weer)

Dag 3 is helaas net als gisteren niet goed begonnen,sneeuw regen en veel wind dus met anderen woorden geen visweer.
Het schijnt vanavond iets beter te worden waardoor wij (als de schippers dan nog nuchter zijn) misschien nog kunnen uitvaren.
Het volgende probleem is dat de drankvoorraad snel opdroogt waardoor sommige afkickverschijnselen gaan krijgen wat de sfeer ook niet ten goede komt(nu nog goed)
Al met al moet het weer snel omslaan want anders komen we zonder vis thuis.
We hopen morgen met meer positief visnieuws te komen.

Groet Dennis

• 20 Mei 2012 - 14:36

Hannie:

Heel vervelend dat het weer niet wil meewerken, de foto ziet er inderdaad troosteloos uit,echt weer om binnen te blijven bij de kachel met een goed boek en een kop thee of iets anders.
    Maar goed jullie hebben nog 4 dagen dus maar hopen dat het nog goed komt.
    En anders dan maar van het weekend gaan vissen hier in Holland als het 28 graden wordt.
    Nou amuseer jullie,ook als er niet gevist kan worden,nog gezellige dagen.
    groeten voor allemaal van Hannie

• 20 Mei 2012 - 17:39

Mariska:

Hallo luitjes, hier een berichtje uit het zonnige Den Haag. AAAAHHHHH gemeen he.
    Als het weer je overdag in de steek laat, moeten jullie maar 's nachts gaan vissen.
    Dan behoudt je de drankvoorraad en heb je ook nog vis. Nou een idee of een idee.

Ik vindt het echt jammer dat het voor nu zo loopt, maar ik doe hier een zonnedansje en een gebedje dat het bij jullie komt.

Liefs Mariska, Bryan en Verena.

• 20 Mei 2012 - 18:02

Yolande:

Wat een troosteloos bericht, zeg, terwijl we hier het mooiste weer van de wereld hebben.
    Je zou er haast van in een dip raken, vooralomdat de drankvoorraad ook al aan het slinken is.
    Maar kopop jongens , er breken vast betere tijden aan e iedereen leeft met jullie mee.
    Maak er wat gezelligs van en de hartelijke groeten.

• 20 Mei 2012 - 18:56

Andre:

Opdroging vd drankvoorraad?Als het levertje van Ties maar niet gaat tikken,want dan heb je er nog een probleem bij.Ik heb bij Ties zijn afscheid een flesje Schevenings Beetje cadeau gedaan,toen vertelde hij mij dat flesje zou bewaren voor Noorwegen,dus ik zal maar ff onderin zijn koffer kijken(onder de dubbele bodem),wie weet heb jullie succes.
    Mannen nog veel plezier.

• 20 Mei 2012 - 19:40

Loes:

Het weer ziet er echt somber uit op de foto. Gelukkig hebben jullie nog een paar dagen
    En als het goed is gaat de wind afnemen, dus dan maar vollop vissen.
    En hou de schippers nuchter.

• 20 Mei 2012 - 20:21

Joyce En Floor:

Koekoek ..

Dikke xxx van ons

• 21 Mei 2012 - 07:57

Loes:

Goedemorgen heren,
    Hoop dat het weer een beetje mee zit vandaag, en dat we vanavond een verslag krijgen overdie grote vissen.
    Duim voor jullie.

• 21 Mei 2012 - 08:07

Hannie:

Kennen jullie dat liedje het is stil aan de overkant?
    Of er wordt volop gevist,of men slaapt uit,misschien vannacht erg gezellig geweest?
    Volgens buienradar is het vandaag erg slecht weer,sneeuw,3 graden en windkracht 6.
    Voor dinsdag ziet het er beter uit,licht bewolkt,en windkracht 4 en 6 graden.
    Nou we wachten maar op volgende bericht,geen nieuw is goed nieuws.
    Hannie

• 21 Mei 2012 - 13:44

Hannie:

Net Ed gebeld,ze liggen op zee en ze vangen redelijk veel vis,

• 21 Mei 2012 - 21:33

Rick:

Mannen wel ff wat meer van jullie laten horen anders haak ik af. Kijk wel vier keer per dag. Maar het is stil daaro. Zijn jullie wel vissen. :-) Vandaag voor railsport gevist was lastig had 7 kilo vis en dat was niet genoeg voor een plek bij de eerste drie. 16 kilo was hoog. Hans de Boer heeft wederom weer goed gevist. hij was vierde en beste Hagenees met 10 kilo. Hij mag Zondag naar Portugal voor het WK Zoet. Hij zal ons kikkerlandje vertegenwoordigen. Ik hoor het Wilhelmus al klinken. En jullie vangen we al wat. ???????