Visje in de oven - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Visje in de oven - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Visje in de oven

Blijf op de hoogte en volg Leen

03 April 2014 | Noorwegen, Hasvik

Eindelijk aangekomen in Hasvik, we werden hartelijk ontvangen en kregen te horen dat we gelijk de huisjes in mochten.
Ook werd er iets te te voor ons klaargemaakt. Toen we de huisjes in mochten snel de camper leeghalen en eten klaar gemaakt, wat Monique ( vrouw Dennis) heeft klaargemaakt daarna ook nog een visje klaargemaakt in de oven.( zie foto)
Als we het kunnen opbrengen morgen ochtend even naar het vliegveld lopen om de boys te verwelkomen.
Nu snel naar bed, zal wel wennen zijn om alleen te slapen, een paar dagen met Luc op een twee persoons bed gelegen haha.

Leen

• 04 April 2014 - 01:24

Anton:

Met of zonder dreg.........

• 04 April 2014 - 09:40

Loes:

Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen zonder Luc naast je Leen. Ik denk dat julle allemaal wel blij zijn dat de reis er op zit, nu maar hopen dat jullie snel het water op kunnen om die KANJERS van vissen te vangen.

• 04 April 2014 - 10:18

Ben Ouwerkerk:

fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en goed zijn aangekomen. jullie zijn binnen en nu gaat het feest beginnen. veel plezier en een goede vangst.

• 04 April 2014 - 11:33

Eric:

lekker geniet ervan, veel vis vangst gewenst

• 04 April 2014 - 11:59

Mink:

Heren,
    Leuk om het reisverslag te lezen. Mooie foto's ook. Ik hoop dat jullie veel vangen.

gr. Mink

• 04 April 2014 - 12:32

Yolande:

Dat visje heeft jullie vast zwaar op de maag gelegen.
    Zijn de medevissers al gearriveerd. Ik hoop dat het snel weer is om te gaan vissen, anders hebben jullie genoeg stof om bij te praten over de reis De foto's zijn prachtig, zo hebben we een beetje een idee hoe het eruit ziet
    Nou mannen, veel plezier gewenst en als jullie toch gaan vissen, een goede vangst.
    Groetjes Yolande

• 04 April 2014 - 15:36

Arie En Nel:

Hallo allemaal ,

Gelukkig zijn jullie veilig aan gekomen . toch heerlijk dat jullie vrouwen zo goed voor jullie gezorgd hebben en meteen konden eten .

Leen is weer een wat anders dan naast Heleen geslapen te hebben .

Veel plezier met zijn allen

Groetjes

Verslag uit: Noorwegen, Hasvik

SOVZEEVISSEN opnieuw naar Soroya-Noorwegen

Soroya- Noorwegen
1e verslag

Nog 30 dagen dan vertrekken wij met de eerste groep van 5 man (Hans Bourquin, Leen Spaans, Dennis Klaassen, Luc Verhagen en Kees hartman) met een camper naar Soroya-Noorwegen om daar een week te gaan vissen. Het is een reis van zo 3100 km door Zweden en Finland en uiteindelijk Noord Noorwegen om dan bij Oksfjord de ferry te pakken naar Hasvik op het eiland Soroya. We vertrekken maandagmorgen 31 maart en hopen donderdag avond de laatste ferry te pakken naar Hasvik. De andere zes leden (Rick Zuidwijk, Ed Nielen, Martin van Os, Theo Schaasberg, Jan vd Meulen en Anton van Heijst) vertrekken donderdagavond 3 april met het vliegtuig en komen vrijdag morgen om 6.30 uur aan op Hasvik. Wij kunnen dan met vier boten ons een week uitleven met het vissen op grote skrei kabeljauw. In die tijd worden de grotere exemplaren gevangen de zgn skrei kabeljauw en dat er grote exemplaren rond zwemmen is een feit, pas nog is er een kabeljauw gevangen door beroepsvissers van 80 kg en 180 cm groot. Wij zijn trouwens al erg blij met 30+ kg vissen. Het is de bedoeling vanaf 31 maart elke dag een stukje te schrijven over onze belevenissen en foto’s te plaatsen.
Links onder op deze pagina kan men zich aanmelden op de mailinglist, je krijg dan automatisch bericht als er iets nieuws is geplaatst.

Leen Spaans
sovzeevissen.nl