update. zaterdag 23 uur - Reisverslag uit Tornby Strand, Denemarken van Leen Spaans - WaarBenJij.nu update. zaterdag 23 uur - Reisverslag uit Tornby Strand, Denemarken van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

update. zaterdag 23 uur

Blijf op de hoogte en volg Leen

18 April 2015 | Denemarken, Tornby Strand

Update zaterdag 23 uur

Vanmiddag voor het eerst gevist op het strand van Hirtshals. Om ongeveer Half vier waren wij daar op een mooie camperplaats bij het strand. Er stond een matige wind en toen ik en Ed poolshoogte gingen nemen zagen we al dat er niet veel water stond. Maar toch maar even proberen. We hebben tot ongeveer 18.30/ 19 uur gevist. De vangsten waren vooral bot en een enkele schol. Niet echt om over naar huis te schrijven maar het was wel heerlijk om met een zonnetjes de hengel uit te gooien. Na het vissen heerlijk kibbeling met brood gegeten.
In de avond nog even paniek in de camper van Hans, er was een waterlekkage uit de boiler, het water stroomde de camper in en Hans kon het maar amper droog houden. Er was een beveiliging aangesproken en waarschijnlijk een leiding die moet zorgen dat het water naar buiten loopt ontbreekt of is losgeschoten.
Morgenochtend na het ontbijt gaan we vissen op een pier bij de haven van Hirtshals en in de middag willen wij dan verkassen naar een stek bij de Oostzee.

• 19 April 2015 - 07:08

Hannie:

Een dag dat alles meezat, mooi weer, en vis gevangen.
    Jammer van de lekkage bij Hans,toen kwam die doos met ouwe lappen vast van pas.
    Nou het zal wel gerepareerd worden,8 handige mannen.
    Hoop dat de volgende vissessie wat beter is.
    Fijne dag.Groetjes voor allemaal.

• 19 April 2015 - 07:47

Arie En Nel:

Prettige dag en goede vangst .

• 19 April 2015 - 08:15

Loes:

Goedemorgen,
    Hoop dat jullie allemaal lekker geslapen hebben. Voor vandaag allemaal een fijne dag en hopen dat de vangst goed is vandaag.

• 19 April 2015 - 09:20

Yolande:

Goedemorgen allemaal, goede nachtrust gehad?
    Ik hoop, dat vandaag een fantastische visdag wordt.
    Veel plezier en als jullie vanmiddag richting Oostzee gaan ,een goede reis.
    Groetjes van ons.

• 19 April 2015 - 20:17

Bé Habing:

Hey mannen

Jullie moeten ook niet van uit de duinen kijken of er water staat maar vanaf de waterlijn.
    Dan moet een een waadpak aan doen en er ca 100 meter inlopen om tekijken hoeveel water er staat of een goedkopere oplossing is door meer lood op de hengels te knopen en dan verder gooien.

Succes,

Bé.