update maandag 8 uur - Reisverslag uit Bangsbostrand, Denemarken van Leen Spaans - WaarBenJij.nu update maandag 8 uur - Reisverslag uit Bangsbostrand, Denemarken van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

update maandag 8 uur

Blijf op de hoogte en volg Leen

20 April 2015 | Denemarken, Bangsbostrand

Update maandag 8 uur

Allemaal vroeg wakker vandaag, Luc is al aan het eieren bakken, Hans broodjes aan het bakken en ik maar even een update aan het schrijven. Gisteravond zijn Ed en Dennis nog even gaan vissen en de rest heeft maar een rustig avondje van gemaakt met wat kaarten en wat drank.
De vangsten vallen erg tegen tot nu toe maar dat mag de pret niet drukken. Wel gebeuren er nog steeds rare dingen hier, gisteravond weer me tandenborstel verdwenen kom je terug is die met plakband aan de camperdeur bevestigd. Midden in de nacht, Ed twee keer uit zijn bed op de grond en Anton vanmorgen aan het douche en opeens waren zijn kleren verdwenen. Het blijft vreemd. Als we hebben ontbeten hebben gaan we op weg naar onze volgende stek zo 100 km zuidelijker, hopen dan op wat meer vis.
Het weer is schitterend, daar zal het niet aan liggen.

• 20 April 2015 - 08:32

Hannie:

Nou was weer een leuk verslag, toch maar even met Ed gebeld want het maakte me toch bezorgd dat hij 2 x op de grond gelegen heeft, ik dacht misschien oorzaak drank, maar het trapje was weggehaald.
    Dat van die tandenborstel, en kleren weg ja, dat hoort nu eenmaal bij jullie vakantie vieren. Fijn dat het weer iedere dag zo goed is, nou alleen de visvangst nog, hoop vanavond te lezen dat jullie goed gevangen hebben, met wat foto's van al die vissen. Groet Hannie

• 20 April 2015 - 09:14

Loes:

Nou zo te lezen zijn jullie lekker bezig. Het weer is hier ook mooi gelukkig. We verwachten vanavond wel een foto van vissen, en natuurlijk niet vis van de visboer. Geniet van het mooie weer en let op je spullen.

• 20 April 2015 - 10:00

Martin:

Hallo mannen,
    ik denk dat jullie een verstekeling aan boord hebben en er daardoor die rara dingen allemaal gebeuren. Jammer dat de visserij wat tegenvalt maar met moed en vertrouwen komen jullie de gul wel aan de vinnen.
    Gelukkig is het weer prima dus de rest zal ook wel komen, veel plezier groet Martin

• 20 April 2015 - 10:12

Ma Bourguin:

Fijn dat alles zo goed gaat en dat jullie mooi weer hebben. Nog veel vis plezier, en een goede reis.