Update dinsdag 23.30 uur - Reisverslag uit Bredstrup, Denemarken van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Update dinsdag 23.30 uur - Reisverslag uit Bredstrup, Denemarken van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Update dinsdag 23.30 uur

Blijf op de hoogte en volg Leen

21 April 2015 | Denemarken, Bredstrup

Update dinsdag 23.30 uur

Na heerlijk in de zon gezeten te hebben op de camping en ja alweer gebakken vis gegeten zijn we om een uur of zes vertrokken naar en een ons bekende stek, het havenhoofdje van Grena.
Rond 19 uur was iedereen aan het vissen. Het waaide aardig maar gelukkig hadden we de wind in de rug. Gelijk na de eerste keer ingooien stonden de hengel toppen niet stil. Iedereen ving vis. Ik zelf ving een mooie koolvis van rond de halve meter en verspeelde er ook nog een paar. Ook werden er een paar mooie gulletjes, schollen, scharren, en kleine wijting gevangen, veel verschillende soorten vis. Eindelijk een avond dat we en leuk visje vingen. Morgen gaan we weer een stukje terug, richting Middelfart. Om daar in de buurt nog een aantal stekken aan te doen.

• 22 April 2015 - 05:20

Yolande:

Goedemorgen. Wat fijn voor jullie, dat op deze plek zoveel gevangen is, dat geeft de burger moed.Jullie hebben er moeite genoeg voor moeten doen. Ik hoop dat jullie de vangst vandaag voort kunnen zetten. Geniet van het weer en van elkaar .Fijne dagen veilige reis.

Groetjes Yolande

• 22 April 2015 - 07:18

Hannie:

Hallo Vissers.
    Wat een goede berichten.
    Dus ik kan ruimte maken in de vriezer.
    Wat zullen jullie bruin zijn.
    Nou geniet van nog 2 dagen vissen.
    Hoop dat er nog meer vis gevangen word.
    Gezellige dagen nog.
    Groet Hannie.

• 22 April 2015 - 08:08

Arie En Nel :

Goedemorgen ,

Gelukkig dat jullie eindelijk vis hebben gevangen ,daar komen jullie tenslotte voor .
    Dus op het menu vandaag zal wel vis staan .
    Een prettige dag en hoop dat ze vandaag ook willen bijten

• 22 April 2015 - 09:13

Rick:

foto,ssssssssssss ik wil vissen zien. Vang ze mannen !!!!!!

• 22 April 2015 - 10:37

Hannie:

Klopt Rick, wel 5 foto's van luierende mannen, maar geen actie foto's met hengels en visfoto's.
    Ik neem toch aan dat ze alle 8 mobile telefoons met camera"s erin hebben, dus voorlopig moeten we het doen met de verslagen, en het verhaal van gisteren dat ze goed gevangen hebben.
    Groet Hannie

• 22 April 2015 - 18:50

Loes:

Kijk dat horen we graag, eindelijk vis aan de haak. Hoop dat het morgen ook nog zo is. Maakt weer wat goed. Alvast succes voor morgen.