Mikkelvik Brygge (3) - Reisverslag uit Skuthamn, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Mikkelvik Brygge (3) - Reisverslag uit Skuthamn, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Mikkelvik Brygge (3)

Blijf op de hoogte en volg Leen

08 Mei 2017 | Zweden, Skuthamn

Visverslag 3

Gisteravond zou ik nog schrijven hoe het was afgelopen met onze slaapplaats voor de nacht.
Na eerst een slagboom omhoog gedaan te hebben in een bos, en een eindje ingereden zijn, toch maar besloten dat dat niet kan. Dus weer terug, toen een doodlopende weg in gegaan ook daar geen geschikte plek dus weer terug. Opnieuw een weg in gegaan en dat was een goede beslissing eerst kwamen we oog in oog te staan met een eland en een eindje verder kwamen wij met aan bij een meer waar een recreatie gebeuren was en een prachtige leeg parkeerterrein.
Wij stonden rond 21 uur, nog even naar het meer gelopen en de boel verkend en een drankje gedronken om 24 uur lag iedereen in zijn bed te dromen van elanden of wat anders.
Om 4.30 werd ik wakker van Dennis met de vraag, " Hoe moet ik de wc doortrekken?)
Om 5.45 kwam Luc eruit en een kwartiertje later hoorde en zag ik Ed zijn hardloop kloffie aan doen. Ik er dan ook maar uit met het idee het is een uur of zeven. Toen ik ook mijn hardloopgebeuren aanhad kwam ik er achter dat het pas zes uur was.
Samen met Ed een km of vijf gelopen heb dat nog nooit zo vroeg gedaan maar wel lekker.
Gister avond hadden wij ook wat problemen met de water voorziening er was een beveiliging aangesproken. Dennis vond het probleem, die jongen heeft toch wat in zijn mars.
Vandaag een flink stuk gereden, hebben net de macaroni van Ed gegeten en gaan zo nog een uurtje of twee rijden voor dat we weer een mooie slaapplaats gaan zoeken. We zien nu sneeuw tussen de bomen en de meren zijn nog dicht gevroren. Ook de natuur loopt hier een stuk achter, alles is nog kleurloos en het lichte groen wat zo bij het voorjaar hoort is hier nog niet te zien.
We staan nu op en parkeerrust plaats moeten morgen nog ongeveer 700 km rijden.

Leen

• 08 Mei 2017 - 21:48

Loes:

Het moet toch een geweldige reis zijn voor jullie. Zo op de foto's te zien is het ook goed gezellig en het eten gaat er ook goed in. Leuk die foto's er bij.

• 08 Mei 2017 - 22:09

Hannie:

Hallo Vissers.
    Wat een spannend verhaal,jullie maken toch wel veel mee.
    Maar zolang het in goede harmonie is prima toch.
    Fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat.
    Morgen maar uurtje langer slapen,want jullie liggen denk ik voor op schema.Veilige laatste paar honderd kilometers,uitkijken voor elanden en andere obstakels.Welterusten voor straks,en voor morgen gezond weer op allemaal.Groetjes voor allen van Hannie.

• 08 Mei 2017 - 22:16

Anton:

Lekker bezig mannen. Tot overmorgen.

• 08 Mei 2017 - 23:10

Sytze:

Mooi reisverslag en wat een reis.Helemaal naar boven in Noorwegen. Het zal straks wel wat meer sneeuw zijn hoe hoger je komt. Mooie camper daar kun je lekker mee toeren. Blijf jullie volgen leuk om te lezen en de foto's te zien

Gr. Sytze van Beijeren uit Haaksbergen.
    Alles is ok met Lieke en ze voelt zich al helemaal thuis.

• 08 Mei 2017 - 23:54

Arie En Nel :

Wat een leuk verhaal weer ,jullie hebben het gezellig .Leuk met de foto's erbij .
    De macroni zal wel goed gesmaakt hebben met zelfs een kleedje op de tafel
    Het zal wel lekker koud zijn . Hebben jullie wel een kachel in de camper . Welterusten !

• 09 Mei 2017 - 10:07

Gerrit Van Ofwegen:

Hallo Mannen, leuk verslag, veel vis plezier en geniet ervan he, en gezond weer terug, groetjes

• 09 Mei 2017 - 15:21

Martin:

Hallo mannen leuk verslag, jullie weten dat elanden soms een aanval inzetten, wel heel gaaf hoor die foto zo.Hebben jullie gelijk een hengeltje uitgegooid bij het meer? Forellen smaken ook heel lekker hoor.
    Zo nu op naar het laatste ritje en dan de rest van de ploeg ontvangen goede reis en tot het volgende verslag.
    Groet Martin

• 09 Mei 2017 - 16:51

Monique:

Goedemiddag,
    Spannende slaapplekken, zo maak je nog is wat mee, alleen weinig slaap begrijp ik.
    Fijn dat het rijden voorspoedig gaat. Op naar de bestemming en een beetje energie besparen voor het vissen. Hoe zal zo'n eland smaken?
    Groet Mo.