Terugreis met de camper - Reisverslag uit Noorder-Paarl, Zuid-Afrika van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Terugreis met de camper - Reisverslag uit Noorder-Paarl, Zuid-Afrika van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Terugreis met de camper

Door: Hand

Blijf op de hoogte en volg Leen

15 Mei 2019 | Zuid-Afrika, Noorder-Paarl

Het is nu 22.00 op 15 mei 2019.
We staan ergens in de middle of nowhere in Zweden ongeveer 2600 kilometer van huis. Na een schitterende rit door het Noorse en Zweedse berggebied staan we nu even hier om te overnachten. Het is wel vreemd om half mei door een winter wonderland te rijden maar schitterend blijft het.

Via de app vernomen dat alle vliegers ook weer veilig geland zijn,dat is ook weer een hele geruststelling. Na een heerlijke maaltijd, rijst met sambal kip en verse groenten en een heerlijk bakje van Ed met een toetje van vanille brioche gaan we zo lekker even slapen. Morgen weer vroeg op en weer een stukje dichter naar huis en familie toe.

Welterusten Hans

• 16 Mei 2019 - 03:35

Hannie:

Nou toch fijn in halve dag 600 kilometer rijden.
    Mooie overnachtingsplaats in middle of nowhere.
    Zo te zien op mijn foto's eten en drinken jullie er goed van.
    Nou ik denk, omdat jullie plan hebben om vroeg op te staan, dat er vandaag wel 800 kilometer afgaat.
    In ieder geval gezellig dag, en geniet van de mooie natuur, die jullie onderweg tegen komen.
    Groet Hannie

• 16 Mei 2019 - 03:58

Nel :

Lekker opgeschoten Wens jullie een prettige dag .

• 16 Mei 2019 - 04:19

Loes:

Voorzichtig aan onderweg. Geniet van de mooie toer die jullie maken. En jullie komen het mooie weer tegemoet.

• 16 Mei 2019 - 05:15

Yolande:

Goedemorgen mannen, zijn jullie goed uitgebuikt na die heerlijke maaltijd van gisteravond?
    Vandaag gaan jullie vast weer een flink aantast kilometers op de teller zetten. Hoop dat het weer ook goed blijft. Ik wens jullie een goede reis, voorzichtig en geniet van de omgeving en van elkaar !
    Groetjes Yolande

• 16 Mei 2019 - 10:10