De 5e visdag - Reisverslag uit Vesterålen, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu De 5e visdag - Reisverslag uit Vesterålen, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

De 5e visdag

Door: Dennis klaasen

Blijf op de hoogte en volg Leen

23 Mei 2022 | Noorwegen, Vesterålen

De 5e visdag,

Schipper Leen had het fantastische idee om rond 6 uur uit te varen want dat was beter voor de vangsten. Met frisse tegenzin zijn we om 05:15 uur opgestaan want vandaag ging het gebeuren. Echter hadden we ook om 09:00 uur kunnen komen opstaan want de vangsten waren niet best vandaag, ook de avondsessie viel tegen. Iedereen heeft wel vis gevangen maar dat waren vooral koolvissen, de kabeljauwen laten zich maar af en toe vangen en de heilbot heeft zich vandaag niet laten zien waardoor we echt ons best moeten doen om onze koelboxen gevuld te krijgen. De sfeer is goed, de omgeving is super mooi en het weer is top dus daar ligt het niet aan maar de vangsten vallen een beetje tegen. Vanmiddag waren we op tijd terug, Anton en Leen zijn boodschappen gaan doen en hebben tevens voor Martin een nieuwe koelbox gekocht omdat die van hem was gesneuveld tijdens de heenreis.Om 17:00hebben we weer heerlijk gegeten en alles ging weer op. Tijdens onze avondsessie kwam de zeearend nog even een visje halen bij ons. Vlak naast onze boten greep hij een vis uit het water wat een mooi gezicht was. Morgen is alweer onze laatste dag en hopen nog op goede vangsten, daarna alles schoonmaken en inpakken om vervolgenswoensdagochtendvroeg te vertrekken naar het vliegveld om te beginnen aan de terugreis.

Mvg. Dennis

Verstuurd vanaf mijn iPad

Deze e-mail, inclusief eventuele bijlagen, is uitsluitend bestemd voor (gebruik door) de geadresseerde. De e-mail kan persoonlijke of vertrouwelijke informatie bevatten. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van (de inhoud van) deze e-mail (en eventuele bijlagen) aan derden is uitdrukkelijk niet toegestaan. Indien u niet de bedoelde geadresseerde bent, wordt u vriendelijk verzocht degene die de e-mail verzond hiervan direct op de hoogte te brengen en de e-mail (en eventuele bijlagen) te vernietigen.

Informatie vennootschap

• 23 Mei 2022 - 23:06

Loes:

Gelukkig is de sfeer goed ondanks dat de vangst wat minder is. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.

• 23 Mei 2022 - 23:14

Yolande:

Jammer van de vangst, maar jullie hebben nog een dag. Jullie hebben het met het weer ook getroffen en iedere dag kunnen vissen .Hoop voor jullie morgen nog een mooie afsluiting. Veel plezier nog !

• 24 Mei 2022 - 06:31

Hannie:

Jammer zo vroeg op en dan niet de visserij waarop gehoopt werd.Nou fijne laatste visdag, en dan voorbereiding voor terugreis.Denk dat jullie fantastische vakantie hebben gehad,met geweldig mooi visweer,en veel goeie vangsten.Fijne laatste dag.Hannie

• 24 Mei 2022 - 06:56

Karin :

Jammer dat de vangst niet is geweest wat jullie graag zouden willen! Maak er nog een mooie laaste dag van! En hoop dat jullie nog veel vis vangen.
    Groetjes karin

• 24 Mei 2022 - 08:00

Arie En Nel:

Goedemorgen allen,
    Alweer jullie laatste visdag
    Jammer dat de visvangst tegen valt,maar niet getreurd hopelijk brengt deze dag jullie meer geluk .Het weer zit gelukkig wel mee .Heel veel succes vandaag en hopelijk willen de vissen bijten .

• 24 Mei 2022 - 08:19

OmaB:

Jammer dat de vangs wat tegenvalt,vooral de heilbot. Misschien vandaag nog een kans. Maar jullie hebben een fantastische week,veel mooi weer en lekker eten . Toch?
    Voor morgen allemaal goede reis en behouden thuiskomst

• 24 Mei 2022 - 09:43

Esther:

Geniet van jullie laatste dagje op het water en van de schoonheid van Noorwegen! Goede reis morgen!

• 24 Mei 2022 - 09:51

AN Spaans:

Vandaag gaat het vast beter met de vangst . goede reis morgen !

• 24 Mei 2022 - 15:08

Gerrit :

Goede vangst nog op de laatste visdag mannen en een fijne en veilige reis terug, heb genoten van jullie verhalen, groetjes

• 24 Mei 2022 - 16:25

Leen Van Os:

In ieder geval geprobeerd om vroeg te gaan vissen !!! Dan heb je achteraf niet hadden we maar. Ondanks dat de vangsten tegenvallen is het weer en de sfeer erg goed top mannen. Morgen nog een kans suc6.

• 24 Mei 2022 - 17:50

Els:

Dank voor al jullie prachtige verhalen! Hopelijk worden jullie op de laatste dag nog verrast met een mooie vangst!
    Heb ook genoten van de foto's! Jammer dat het niet is gelukt om een plaatje van de zeearend te schieten. Goede reis morgen!