Vis vakantie Sovzeevissen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Vis vakantie Sovzeevissen - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Vis vakantie Sovzeevissen

Blijf op de hoogte en volg Leen

17 April 2015 | Nederland, Leeuwarden

Eindelijk na een jaar weer een visreisje. Vandaag vertrekken we met acht man en twee Campers richting Denemarken om een weekje vanaf de kant te gaan vissen. Ons startpunt zal Hirshals zijn om daarna langzaam naar beneden te zakken.
Na in Leeuwarden de Campers opgehaald en deze geladen zijn we omstreeks 16 uur vertrokken.

Het plan is om vandaag door te rijden tot een uur of acht om daarna de volgende ochtend weer door te rijden. We hopen dan zaterdag middag voor de eerste keer onze hengels uit te gooien.
De vangsten zullen waarschijnlijk vooral bestaan uit bot, schol, schar, gul, haring en hopelijk ook wat zeeforel.
Vandaag staat er op het menu een Surinaamse bonenschotel ( recept van een zus)
met witte rijst en een komkommer salade en als dessert ........ Na het eten even relaxen en vroeg slapen om morgenochtend weer vroeg te vertrekken.

We gaan proberen jullie op de hoogte te houden via de site waarbenjij.nu,

en Facebook elke dag zal iemand van ons proberen er wat op te schrijven, kijk ook eens op onze site daar staan de deelnemers van deze reis,

• 17 April 2015 - 16:17

Monique:

Goeie reis mannen en heel veel plezier.

• 17 April 2015 - 16:51

Martin:

Leuk Leen om jullie te kunnen volgen. Pas op met de Surinaamse bonenschotel anders gaan de ramen van de camper vannacht bol staan. Goede reis verder

• 17 April 2015 - 16:54

Arie En Nel :

Hallo allemaal en vooral Leen ,

Alweer een jaar geleden dat jullie die richting uit gingen ,wat gaat de tijd snel ,maar voor jullie duurde het misschien lang.
    Wij wensen jullie een hele goede reis en vooral veel plezier met elkaar en natuurlijk een goede vangst .
    Groetjes Arie en Nel

• 17 April 2015 - 18:50

Loes:

Alles in de campers gekregen, zal wel proppen geweest zijn. Eet smakelijk voor straks. Hoop dat jullie goed kunnen slapen vanacht. Morgen nog een stukje en dan...... uit die hengels.

• 17 April 2015 - 19:58

Lily-Ann:

Hoi allemaal,
    haha, laat die bonen maar lekker blazen vannacht!!!
    ( Ik heb alleen wel oprecht meelij met de mannen die bij Anton in de camper slapen.......)
    goede reis verder en een fantastische week met goede vangsten gewenst!
    groetjes
    Lily-Ann

• 17 April 2015 - 21:59

Hannie:

Hoi Vissers
    Hoop dat jullie een goede reis hebben gehad, lekker hebben gegeten,
    jullie zullen wel gaar zijn, en vroeg gaan slapen, en dan morgen laatste stuk naar Denemarken.
    Nou we lezen het morgen wel weer. Misschien morgenavond wel goede berichten over visvangsten.
    In ieder geval, fijne reis morgen, en goeie vangst.

• 18 April 2015 - 01:30

Heleen:

Veel plezier mannen! Ik sluit me aan bij Lily-Ann voor wat betreft de bruine bonen. Vraag me af of de mannen genoeg oordoppen hebben ingeslagen. Er zijn er vast bij die snurken.
    Groetjes,
    Heleen

• 18 April 2015 - 09:06

Moniqe:

Goedemorgen, de nacht goed doorgekomen? Hoop dat de Campers niet zijn opgeblazen door de vrijgekomen gassen. Veilige kilometers vandaag mooi weer en misschien al een goede vangst.