update zaterdag 11 uur - Reisverslag uit Rådved, Denemarken van Leen Spaans - WaarBenJij.nu update zaterdag 11 uur - Reisverslag uit Rådved, Denemarken van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

update zaterdag 11 uur

Blijf op de hoogte en volg Leen

18 April 2015 | Denemarken, Rådved

Update zaterdag 11 uur

Vanmorgen zijn we om ongeveer 7 uur opgestaan. Het slapen in de camper is iedereen goed bevallen. Er werd niet gesnurkt en er waren geen vreemden dampen in de camper. De waarschuwingen van het thuisfront waren niet nodig.

Gisteravond waren we om 21.30 uur aan het eten en rond middernacht was iedereen onder zeil. Er was nog één probleem, vriend Dennis kwam er achter dat hij geen handdoeken bij zich had. Gelukkig hebben we nog een doos oude doeken en heeft de groep er geen probleem mee dat hij deze kan gebruiken deze week. Nu nog het probleem van de vele sms berichten die hij krijgt, de mannen van camper 2 worden er een beetje moedeloos van, al die piepjes in de nacht. Hij heeft er inmiddels al zo'n 100 gekregen. Gelukkig is hij wel heel sociaal en is die bereidt om iedereen te helpen, zelf in het buitenland.

Voor de rest is de stemming opperbest, we denken dat we vandaag rond 16 uur aan het vissen zijn op het strand in de buurt van Hirtshals ( Noord Denemarken ). Het weer is prachtig vandaag, blauwe lucht, zon en weinig wind.
Vanavond staat er gebakken kibbeling of lekkerbek van kabeljauw op het menu met brood.
Ik probeer vanavond nog even wat te schrijven wat de eersten vangsten

Leen

• 18 April 2015 - 11:51

Hannie:

Fijn dat het allemaal zo goed gaat, jullie goed en rustig zonder bijgeluiden geslapen hebben,
    100 sms berichten in 1 nacht is wel beetje veel, ik zou hem uitzetten. Nou hoop dat jullie vis vangen vandaag, geweldig, zon en weinig wind, wat willen jullie nog meer, ik kijk al uit naar volgende verslag.

• 18 April 2015 - 14:00

Monique:

Oh oh moet ik dan alles controleren zet hem maar in de zon dan kan hij drogen hihi.

• 18 April 2015 - 14:24

Hannie:

Monique, gelukkig was het maar een handdoek die Dennis vergeten was, stel je voor dat hij zijn telefoon vergeten was, had hij die 100 sms jes allemaal gemist. Fijn weekend.Hannie

• 18 April 2015 - 16:27

Hans:

tel kan ook gewoon op stil hoor !

• 18 April 2015 - 17:24

Monique:

Maar die 100 sms zijn niet van mij pff geen tijd voor. Tel. zeker op hol geslagen.

• 18 April 2015 - 17:42

Arie En Nel :

Nogmaals veel plezier en fijn dat het weer goed is ,
    Goede visvangst

• 18 April 2015 - 19:05

Martin:

Gelukkig zijn de dampen meegevallen en nu even flink er tegen aan als er vanavond kibbeling gegeten moet worden. Goede vangst en veel plezier.

• 18 April 2015 - 19:36

Hannie:

Hoi Martin, die vis hadden ze volgens mij al uit Holland meegenomen,
    Ed had net een bot en een schol, is er mooi weer, dat scheelt.

• 18 April 2015 - 21:54

Yolande:

hallo mannen,

de eerste vangst is binnen. misschien niet wat jullie hadden verwacht, maar het begin is er.
    Ik hoop voor jullie, dat de volgende dagen beter zullen zijn. Aan de sfeer zal het zeker niet liggen . Voor vanavond wens ik jullie veel plezier, welterusten en morgen een goede vangst.
    Groetjes van de hele familie.

• 18 April 2015 - 22:01

Leni:

Leuk om jullie verslag te lezen. Handdoeken, deel je maar samen eerst 1de ene kant en de vergeten handdoeken de andere kant,moet toch kunnen.

Leen kreeg het verslag van Nel toegestuurd, ik denk dat je het naar mijn oude emailadres gestuurd heb.
    Heren veel plezier en veel vangst straks.

• 19 April 2015 - 00:06

José :

Ja logisch geen handdoeken...dat past nooit in die kleine toilettas...;-)

• 19 April 2015 - 00:06

José :

Ja logisch geen handdoeken...dat past nooit in die kleine toilettas...;-)