De derde reisdag - Reisverslag uit Tierp, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu De derde reisdag - Reisverslag uit Tierp, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

De derde reisdag

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

05 Mei 2019 | Zweden, Tierp

De derde reisdag

Vanmorgen om 6 uur opgestaan, na een heerlijk ontbijt met gebakken eieren van Luc, zijn we onze reis gaan vervolgen. We hebben vandaag een 700 km afgelegd en staan nu ergens verstopt in de Zweedse bossen. We waren precies op tijd om naar de bekerfinale te kijken via de iPad. Tijdens de reis is er van alles gebeurd, een brandalarm wat ‘’spontaan’’ afging, een gieter die niet meer mee terug wildeen en nu ergens een tehuis heeft gevonden bij een benzinepomp een douche kraan die onderweg spontaan is aangegaan en wij maar water vullen, maar voor de rest gaat alles goed.
Behalve de luchten in de camper van alle goed gevulde uien maaltijden.
Net zagen we hier in de bossen nog iets vreemd een paar witte dingen met een gleuf er tussen maar we konden het hier niet thuis brengen wat het nou precies was. Het enige wat raar was dat Luc niet meer in de camper was.
Nu zo nog een kaartje en dan vroeg naar de kooi en morgen weer verder hoop dat Ed en ik nu wat meer tegenstand hebben.

Leen

• 05 Mei 2019 - 17:19

Loes:

Na al die gevulde maaltijden met uien zullen jullie vanavond en vannacht wel meer van die witte dingen gaan zien in het bos. Hoop dat jullie er rekeningen mee gehouden hebben wat het wc papier betreft.

• 05 Mei 2019 - 17:31

Leni:

Wat heb ik gelachen , lijkt wel een soap serie met al die kluchten. Wat meten jullie vies zijn geweest.gelukkig kregen jullie eerst een schijntje met de brandalarm dat die douche spontaan afging. Ha ha niet zo gek met al die remsporen . Zo auto moet wel fris blijven ruiken,toch maar minder uien eten.
    Goede reis verder en doe voorzichtig. Leni.

• 05 Mei 2019 - 17:32

Nel:

Lekker opgeschoten vandaag Het is niet saai bij jullie in de camper wat jullie allemaal meemaken Jullie kunnen in ieder geval je neus ophalen .
    Gelukkig Leen en de anderen die voor ajax zijn dat ze gewonnen hebben . Gefeliciteerd
    Prettige avond en voor morgen een goede reis verder

• 05 Mei 2019 - 18:11

Yolande:

Jullie hebben weer een aardig eind afgelegd. Zijn jullie wel voorzichtig met vuur in de camper met al die gassen? Geen wonder dat het brandalarm afging, Hopenlijk blijft het weer ook goed, zodat jullie morgen weer een eind in de goede richting zijn. Voor vanavond veel kaartplezier en een goede nachtrust.

• 05 Mei 2019 - 18:51

Hannie:

Nou het zijn wel rare dingen die jullie meemaken.
    Maar goed, het zijn leuke dingen. Fijn dat jullie op schema liggen.
    Mijn macaroni is dan misschien voor jullie voorkeur wat aan de saaie kant.
    Maar jullie zullen vast wel flesjes met smaakversterkers bij jullie hebben.
    Gezien het wedstrijdverloop was de spanning er al gauw af. Fijn voor de Ajax liefhebbers, of misschien alleen Leen.Woensdagavond word ander verhaal.Nou pas op voor de wilde dieren.want in het bos lopen wilde dieren.Normaal hoeven jullie niet de camper uit, maar je weet maar nooit, wat er gebeurd.
    Welterusten, gezond weer op, en goeie reisdag maandag.

• 05 Mei 2019 - 18:56

Hannie:

Waar blijven nou de foto's?

• 06 Mei 2019 - 04:41

Cordes Travel:

Rij voorzichtig en we proberen alles op de voet te volgen !!

• 06 Mei 2019 - 06:58

An Spaans :

Hoi mannen wat heb ik moeten lachen om jullie verhaal , ik zag het helemaal voor me !
    ik wens jullie veel plezier .en goede reis verder !