De vijfde reisdag - Reisverslag uit Sundsnäs, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu De vijfde reisdag - Reisverslag uit Sundsnäs, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

De vijfde reisdag

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

07 Mei 2019 | Zweden, Sundsnäs

De vijfde reisdag

Vanmorgen werden de vroege vogels weer vroeg wakker, om 4.30 hoorde Kees en ik al een hoop getetterd in de camper. Ik denk dat we de volgende keer een splitsing moeten gaan maken met vroege vogels en diegene die wat langer willen uitslapen
Na een heerlijk ontbijtje zijn we om 6.30 vertrokken. We stonden een eind van de snelweg en besloten niet terug te gaan maar een binnenweg te nemen.
In het begin ging het goed maar na een 30 km kwamen we uit op een onverharde weg en die moesten we ongeveer 60 km aan houden om weer op de snelweg uit te komen.
Gelukkig hadden we een goede chauffeur en hebben we een hoop mooie dingen gezien vandaag. Ook de eerste rendieren kwamen we onderweg tegen. Wel kregen Opa en Ed het op hun heupen, gingen met blote bast in de sneeuw liggen het wordt steeds gekker met hun, weet niet wat die Zweedse lucht met hen doet, Luc en Ed maken zich wel een beetje zorgen.
Er is ook nog wat positief te melden, onderweg is er gedoucht door de boys bij een benzine pomp en plotseling ruikt de camper weer naar roosjes. (meestal dan)
Vlak voor Narvik zijn we nog door een winterlandschap gereden een mooi skigebied waar nog genoeg sneeuw lag. Even voorbij Narvik zijn we van de snelweg gegaan en naar beneden gereden waar we de camper op een verlaten camping hebben gezet nu maar hopen dat we kunnen blijven staan en niet worden weg gestuurd. Maar staan er nu al twee uur en er is één auto langs gekomen
Vanavond stond ook een heerlijke macaroni schotel op het menu, heerlijk bereid door Ed oh sorry ik bedoel Hannie. Iedereen heb twee keer opgeschept dus we hebben er van genoten.
Morgen moeten we nog een kleine 300 km rijden naar onze vis locatie en worden we herenigd met onze vrienden die zijn gaan vliegen.
Donderdag komen hier dan de eerste visverslagen.

Leen

• 07 Mei 2019 - 16:24

Hans:

Ziet er gezellig uit mannen,tot morgen

• 07 Mei 2019 - 16:29

Hannie:

Nou weer een leuk verhaal hoor.
    Ik wil graag de foto zien van mijn rollende Ed in de sneeuw met blote bast,of mag die niet openbaar,stuur hem dan even op de app.Ik ben blij dat er genoeg macaroni was, en dat het gesmaakt heeft.Fijne voetbalavond, voor straks welterusten, en morgen lekker uitslapen, en rustig aan de laatste kilometers naar Napstraumen, en hopen dat de andere 8 goeie vluchten hebben, en dat jullie gezamelijk naar Ajax kunnen kijken, en als er Feijenoord supporters zijn, gewoon laten kletsen, ze zijn gewoon jaloers op Ajax.

• 07 Mei 2019 - 17:03

Yplande:

Nog maar een klein stukje en dan zijn jullie op de plaats van bestemming. Gelukkig is de reis zondert grote problemen verlopen en hebben jullie met elkaar een gezellige reis gehad, morgen het laatste stukje en de rest van de groep ophalen .Voor vanavond veel kaartplezier en voor morgen een goede reis. .Alle mannen , die morgen gaan vliegen , een goede reis gewenst, Het avontuur gaat bijna beginnen!
    Hartelijke groeten van Yolande

• 07 Mei 2019 - 17:13

Ziemek:

Hahaha geweldig... opa en Ed kunnen zo een op het voorblad van een sex-kalender!
    Ik zou direct de auteursrechten dicht timmeren

• 07 Mei 2019 - 17:16

Nel :

Hallo leen en de rest ,
    Wat een mooie reis maken jullie weer ,maar hoop dat het wel goed gaat.
    Mannen die met hun blote bast in de sneeuw gaan liggen

• 07 Mei 2019 - 17:14

Loes:

Mooie foto’s!!! Leuk om te zien. Kijk uit naar de grote vissen die jullie gaan vangen.

• 07 Mei 2019 - 17:17

Nel :

Vervolg ,Maar fijn dat alles goed gaat en hoop dat jullie op je plek kunnen blijven staan.
    Nog een gezellige avond en voor morgen op naar jullie visstek en de hereniging met jullie maten . Veel plezier

• 07 Mei 2019 - 17:42

Leni:

Dat is weer een leuk verslag met al de dingen die jullie mee maken.
    Nog 300 km dan kunnen de hengels uit gegooid worden.
    Houd die 2 in de gaten, die gaan straks vast niet op de boot maar zwemmend vis vangen, of op een rendier zitten om verder te gaan.
    Morgen het laatste stuk(je). Groetjes hier uit Scheveningen.

• 07 Mei 2019 - 19:36

Pim:

Hoi Leen,

Wat een leuke verhalen komen er voorbij. Ik zit ze met veel plezier te lezen en
    de foto’s zijn ook leuk.
    Nog even een stukje rijden en jullie kunnen de hengels uitgooien.
    Wel morgen avond na je Ajax kijken en hopen dat het weer
    een mooie wedstrijd gaat worden. Wel met winst natuurlijk!!!
    Leen nog veel mooie dagen met je vismaatjes en plezier.
    Groet Pim.

• 08 Mei 2019 - 02:12

Cordes Travel :

Nog even mannen en dan is het vissen ! Morgen (donderdag) het water op !

• 08 Mei 2019 - 06:41

Monique:

Goedemorgen,

Om 6.30 uur 2 mannen uitgezwaaid op het station de rest van de groep sloot aan op schiphol.
    Denk dat ze zo de lucht in gaan voor de 1e vlucht dan nog 2 overstappen te gaan.
    Vanavond is de hele club compleet en kan het feest beginnen.
    Jullie nog veilige laatste km.

Groet Mo.

• 08 Mei 2019 - 14:59

Rick:

Fijn dat de rit zonder grote problemen verlopen is. Nu straks het team compleet is kunnen de hengels uit het vet en de molens gemonteerd worden. Ben benieuwd naar de mega heilbotten en Skrei kabeljauw. Kan niet wachten tot de eerste foto,s binnen komen.

• 09 Mei 2019 - 02:49

Yolande:

Goedemorgen mannen , hoe gezellig is het om met de hele groep vandaag de eerste dag op het water. Hebben jullie gisteren een gezellige avond gehad? Hopelijk zijn jullie allemaal fit om de grote jongens binnen te halen. Ik ben benieuwd, voor allemaal een smakelijk ontbijt en een hele fijne dag met goede vangst. Groetjes van Jolanda.

• 09 Mei 2019 - 14:17

Willem Van Geest:

Gaaf hoor mannen, ben wel een beetje jaloers hoor, nu nog een visje vangen
    dan kan het niet meer stuk denk ik, top