De reis naar het noorden - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Leen Spaans - WaarBenJij.nu De reis naar het noorden - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

De reis naar het noorden

Door: Leen Spaans

Blijf op de hoogte en volg Leen

17 Mei 2022 | Nederland, Schiphol

De reis naar het Noorden

Eindelijk op weg voor onze visvakantie. Na alles ingecheckt te hebben, waren maar een paar koffers, konden wij om 17.40 vertrekken naar onze eerste bestemming Kopenhagen.

Om ongeveer 19 uur kwamen wij daar aan, daar wat gegeten en zijn om 20.50 weer vertrokken, nu naar Oslo.

Alles gaat tot nu toe goed, nu maar hopen dat we dat van onze bagage ook kunnen zeggen en dat alles is meegekomen.

Nou in eerste instantie niet, er kwam één hengelkoffer niet aan. Na een half uur kwam er toch nog iets op de band en kon iedereen opgelucht adem halen.

Nu nog even de reis nabesprekenaan de bar, gelukkig kost een biertje maar 15€ dus veel bier gaat het niet worden.

Zo naar bed en morgen weer verder reizen

Wordt vervolgd.

Leen Spaans

• 18 Mei 2022 - 00:22

Yolande:

Hallo mannen, jullie zullen nu wel slapen, na zo’n vermoeiende reis. Fijn , dat alles goed is verlopen, op de hengelkoker na, maar gelukkig is dit goed afgelopen. Morgen de laatste etappe . Een goeie reis allemaal en we horen jullie wel weer.
    Groetjes

• 18 Mei 2022 - 06:59

Karin :

Goede morgen mannen,
    Wat fijn om te horen dat de reis goed is verlopen! En gelukkig dat alle koffers terecht zijn.
    Maak er een mooie vakantie van en hoop dat jullie veel vangen!
    Groetjes karin

• 18 Mei 2022 - 07:44

Hannie:

Goedemorgen, fijn dat alles voorspoedig verloopt.Hoop dat jullie goede nachtrust hebben gehad.Goeie vlucht naar de eindbestemming Gardermoen.
    Zie 8 graden dus valt mee .
    Fijne dag,groetjes Hannie

• 18 Mei 2022 - 15:08

Nel:

Goedemiddag Fijn dat alles goed verlopen is . Veel plezier met elkaar en een prettige dag

• 18 Mei 2022 - 16:34

Leni :

Gelukkig alles complet en de laatste etappe van de reis.
    Vanavond slapen jullie in het bed wat voor jullie 7 dagen van jullie eigendom is. Ving ze complet
    Leni.

• 18 Mei 2022 - 17:34

Chris (Noorwegen Ganger):

Leuk jullie weer eens te volgen.