De voorbereiding - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Leen Spaans - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Dennis Klaasen

Blijf op de hoogte en volg Leen

16 Mei 2022 | Nederland, Schiphol

De voorbereiding:

Het is maandag 16 mei 2022, de spanning loopt op. Boodschappen zijn gekocht en de koffers worden gepakt. Na 3 jaar is het dan eindelijk zover, corona overleefd en alle grenzen zijn weer open….we gaan weer naar Noorwegen. Hoewel we in 2019 dachten dat het de laatste reis was met onze vaste groep is het mede door de gewonnen prijs van Martin toch weer gelukt. Martin won een verzorgde visreis naar Noorwegen voor 4 personen bij Cordes Travel, in plaats van met 4 man op reis te gaan heeft hij de prijs onder ons verdeeld wat heeft geresulteerd dat we allemaal met een korting wederom op reis kunnen….als ik er aan terug denk krijg ik er nog kippenvel van….top Martin. Hoewel we in eerste instantie met 8 man zouden gaan toen 10 is het uiteindelijk toch gelukt om weer met 12 man richting Noorwegen te vertrekken. Ook dankzij de dochter van Leen die zelfs haar bruiloft heeft verplaatst zodat haar vader uiteindelijk toch mee kon. Jaren geleden en dankzij Leen en Hans hun organisatie vermogen zijn we begonnen met het maken van visreizen. Inmiddels is de jongste 54 en de oudste 76 jaar van dit bijzondere gezelschap. Morgen 17 mei vliegen we om 17.40 uur eerst van Schiphol naar Kopenhagen en vervolgens door naar Oslo waar we overnachten. Hopelijk vallen de wachttijden op Schiphol mee en komen alle 24 koffers plus een aantal hengelkokers op onze eindbestemming aan.

Wordt vervolgd.

Mvg. Dennis

• 16 Mei 2022 - 19:32

Loes:

Alvast voor iedereen een fijne reis. En ik kijk uit naar de berichten van jullie. Veel plezier.

• 16 Mei 2022 - 19:53

Rick:

Mannen heel veel plezier, goede vlucht , weinig wind , en super vangsten.

• 16 Mei 2022 - 20:19

Yolande:

Ik wens iedereen een goede reis en ontzettend veel visplezier. Hoop nog veel leuke berichten van jullie te lezen

• 16 Mei 2022 - 21:15

Gerrit :

Fijne reis mannen, goede vangst en veel lol, groetjes, Gerrit

• 16 Mei 2022 - 21:25

Hannie:

Geweldig dat er weer een
    Waar ben jij nu, is.Hoop op leuke verhalen en veel fotoos van grote en veel vissen te zien..Goeie vluchten,en een fantastisch verblijf in Noorwegen.Let op elkaar en blijf gezond.Hannie.

• 16 Mei 2022 - 21:47

Pim Reijntjes:

Goede vangst Leen en geniet ervan.

• 16 Mei 2022 - 22:46

Leen Van Os:

Fijne reis mannen !!! Goed weer en goede vangsten en natuurlijk een hoop lol !!!!

• 16 Mei 2022 - 22:59

Sytze & Monique Van Beijeren:

Goede reis mannen en veel vis plezier en hopen op een beetje mooi visweer.

• 17 Mei 2022 - 00:22

Arie En Nel:

Eindelijk is het dan zover.Wens jou Leen en je vismaten een goede reis en heel veel plezier met elkaar

• 17 Mei 2022 - 09:33

AN Spaans:

Goede reis en heel veel plezier . Dat jullie maar veel mogen vangen

• 17 Mei 2022 - 14:05

Leni :

Heel veel plezier met z'n allen. Een goede visvangst
    Leni

• 17 Mei 2022 - 16:27