Mikkelvik Brygge (5) - Reisverslag uit Mikkelvika, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Mikkelvik Brygge (5) - Reisverslag uit Mikkelvika, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Mikkelvik Brygge (5)

Blijf op de hoogte en volg Leen

11 Mei 2017 | Noorwegen, Mikkelvika

Mikkelvik Brygge. (5)

Gisteravond na het drankje gingen wij rond 24 uur naar bed, we werden vannacht rond 4.30 uur op geschrikt door een zware bas, iemand was zo leuk om harde muziek te draaien, iedereen wakker. Na een half uur was het weer stil. We waren rond 7.30 wakker hebben ons aangemeld en konden ons weer douche in een ruime douche, Dennis kreeg er een glimlach van op zijn gezicht.
Rond 9 uur zijn wij gaan lopen naar het centrum van Tromsø. We zijn op zoek gegaan naar een vingerhoedje voor Luc na een aantal winkels was het bingo, Luc ook weer tevreden.
Na een heerlijk stukje gebak en koffie zijn wij gaan lopen naar het autoverhuur bedrijf waar de auto is gehuurd. Ik had vooraf gevraagd of iedereen mee wilde gaan maar iedereen vond het een peuleschil. Na een km was het geklaag van Dennis en Luc niet om aan te horen, of we geen taxi of bus konden nemen. Pfffff en we moesten nog 4 kilometer.
Toen we na een uur bij het verhuur bedrijf waren aan gekomen moesten we daar nog een uur wachten voordat we de auto mee konden nemen.
Toen nog even boodschappen halen en daarna snel naar de camping. Rond 16 uur zijn we op weg gegaan naar de luchthaven om de rest van de groep op te halen.

Leen

Hier op aansluitend een verslagje van de vliegers van de groep. Na een voor mij onrustige nacht om vijf uur opgestaan en alle spullen ingepakt. Om zes uur stond jan voor de deur en daarna Ed opgehaald in Rijswijk. Met vijf man in de auto naar Schiphol gereden waar de rest van de boys ook binnen druppelden. Afscheid genomen van de duifjes en het vliegtuig in om kwart over tien,na een rustige vlucht geland in Oslo op een waterski manier.

Ook sneeuwde het een beetje en dat was wel even wennen. Na twee uur wachten en een paar pizza's en broodjes verder ingestapt voor de vlucht naar tromso. Ook dit was weer een rustige vlucht met een adembenemend uitzicht op de besneeuwde bergen. In Tromsø de camper boys begroet en daarna op naar de bestemming Mikkelvik.

De bestemming is heel mooi met een schitterend uitzicht op het fjord. De huizen zijn schitterend met heerlijke bedden. Het is nu half twaalf en we gaan zo lekker slapen en morgen vissen. Het is te hopen dat er zich niet te veel gassen ontwikkelen na de heerlijke erwtensoep van Lucia.
Als we morgen terug zijn van de eerste vistrip gaan we weer wat melden.

Hans

• 11 Mei 2017 - 06:33

Yoande:

Goedemorgen mannen,
    Wat fijn ,dat beide groepen veilig met elkaar verenigd zijn.
    Nu gaat het visavontuur voor jullie beginnen, met hopelijk een goede vangst.
    Ik wens jullie een hele fijne dag en we zien misschien snel foto's met de grote vissen.
    Veel plezier en goede vangst.

• 11 Mei 2017 - 08:51

Hannie :

God Morgen
    Nou eindelijk begint vandaag jullie visvakantie.
    Beide groepen goede reis gehad,en gezond aangekomen.
    Leen ik neem aan dat je je huisjesbewoners zelf hebt uitgekozen of heeft het lot het bepaald.
    Jullie vakanties zijn nooit saai.Gebeurd iedere dag wat,waar wij om kunnen lachen.
    Ik heb nooit aan waterskieen gedaan,maar denk dat het niet prettig was de landing.
    Fijn dat er al zoveel foto's zijn.En internet hebben,ik moet er nu tip top uitzien als Ed en ik gaan skypen.
    Nou fijne 1 e visdag,hoop volgende keer foto's van enorme vissen te zien.
    Groetjes Hannie

• 11 Mei 2017 - 09:53

Arie En Nel :

Eindelijk gaan jullie vissen waar jullie lang naar uitgekeken hebben .
    Veel succes met het vangen van de grote vissen en kijken uit naar de foto's
    Groetjes Arie en Nel

• 11 Mei 2017 - 10:29

Martin:

Hallo mannen goed om te horen dat de groep weer verenigd is, Dennis ik dacht dat jij zo'n loper was die elke dag de nodige kilometers verslond zie ik nu dat je na 1 km al de pijp aan Maarte wilde geven. Nou mannen ik wens jullie veel gezelligheid en een hele goede vangst. Ik ben benieuwd naar de foto's.
    Groetjes Martin

• 11 Mei 2017 - 14:18

Lucia Van Der Meulen:

Super dat jullie allemaal heel zijn aangekomen, de vliegers heb ik op de voet gevolgd met FlightAware ! Ook de campers :-)) fijn dat de reis goed is verlopen , het is me nog al een stukje.
    Ik hoop dat jullie niet te veel last van gisting hebben gehad, zo wel om beurten adem halen!!
    Ik wens jullie allen veel vis plezier , maak er met elkaar een geweldige tijd van. xxx
    groetjes
    Lucia van der Meulen

• 11 Mei 2017 - 16:01

Helene:

Eindelijk daar waar er hopelijk zat vis zit, luc veel plezier met je vingerhoedje

• 11 Mei 2017 - 16:04

Helene:

En heren veel plezier met vissen

• 11 Mei 2017 - 16:42

Els:

Ook heel veel plezier en een prachtige vangst gewenst door mij! Misschien zijn jullie inmiddels alweer terug van de eerste dag vissen?
    Ik ben benieuwd of het nog sneeuwt bij jullie?