De heilbottenstek - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu De heilbottenstek - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

De heilbottenstek

Door: sovzeevissen

Blijf op de hoogte en volg Leen

28 Mei 2010 | Noorwegen, Oslo

Goedemorgen thuisfront

Gisterenavond moest het gaan gebeuren op de geheime stek van Dennis,hij had deze stek gekregen van zijn duitse vrienden en die hadden hem verteld dat daar de heilbotten opgestapeld lagen.

Nadat het bootje van de VVMC alvast poolshoogte was gaan nemen gingen wij er vol verwachting achteraan.
Na telefonisch contact werd het pijnlijk duidelijk dat Dennis zich weer in de maling had laten nemen.
Er werden wel een paar mooie gullen gevangen maar de zo gewenste heilbotten lieten zich niet vangen.

Onderweg terug naar een andere stek hebben we een stel zeearenden gezien,het is hier toch best wel uniek.
Na het fileren van de vis en een paar biertjes zijn we gaan slapen.

We gaan nu met 4 bootjes bij elkaar liggen op een plek van Ed Nielen,daar heeft hij gisteren goed gevangen.Het weer is nog steeds ontzettend mooi dus hebben we de zonnebrand creme weer nodig.

• 28 Mei 2010 - 09:18

An Spaans:

Hoi
    Het water loopt in mijn mond , met al die lekkere vis die jullie vangen . mmm
    Wat fijn dat jullie mooi weer hebben . Goede vangst verder en velplezier
    Lieve groetjes An

• 28 Mei 2010 - 09:39

Monique:

Fijn dat het mooi weer is jullie kijken vast je ogen uit wat de natuur betreft.
    Moesten ze jou weer hebben Dennis ach denk maar zo je hebt mij een paar jaar geleden gevangen wat wil je nog meer.
    Veel plezier, Monique.

• 28 Mei 2010 - 09:57

Hannie:

Hallo Allemaal
    Ik ben ook jaloers op al die heerlijke kabeljauw die jullie vangen en gaan eten,mijn vriezer is helemaal leeg,dus ik hoop dat als Ed thuis is dat het hier dan ook visweer wordt zodat er weer eens vis op het menu komt te staan,
    geniet van het weer want het is bij jullie beter weer dan hier,maak plezier en vang jullie vis.Groet Hannie

• 28 Mei 2010 - 10:21

Martin:

Hallo mannen,
    Jammer van de heilbotstek maar jullie zitten pas aan het begin. Ik denk dat Ed jullie nog wel op een goede stek zal brengen Die mooie zeewolf van de foto zal denk ik wel lekker smaken.
    Veel plezier de komende dagen.

Martin

• 28 Mei 2010 - 12:14

Marijke En Frank:

He Edje,
    Zo, wat een grote vis heb je gevangen zeg. Mooie omgeving! Nog veel plezier allemaal en de groetjes vanuit een zonnig Nederland.
    Frank en Marijke

• 28 Mei 2010 - 12:54

Loes:

De vangst zit er goed in zo te lezen.
    Op het vissen na ben ik best wel een beetje jaloers op jullie daar, mooi weer mooie omgeving.
    Geniet er goed van en misschien komt die mooie heilbot nog aan de haak.

Veel plezier Loes

• 28 Mei 2010 - 13:06

Senna En Crew:

Lieve opa en andere vissers,we hopen dat jullie het naar je zin hebben in het warme noorwegen! jullie hebben al aardig wat gevangen!!!
    Nog veel visplezier toegewenst

veel liefs,
    Yolande elise,toon,john,karin
    en niet te vergeten
    Sennna

• 28 Mei 2010 - 13:32

Mink:

Leen, kijk al uit naar de kibbelingen.

Mooie foto's.

Veel plezier.
    gr. Mink

• 28 Mei 2010 - 14:25

Elisa:

Haha ga nog is een nachtje vissen op heilbotten, misschien laten ze zich deze keer wel vangen. Pap we eten de komende tijd lekkere gebakken visjes zie ik :). Dus nog even je best doen om het record weer terug te pakken. Heel veel plezier daar allemaal. Dat zal vast wel gaan lukken met dat mooie weer en de opgestapelde heilbotten!

Elisa

• 28 Mei 2010 - 15:34

Cindy:

Hoi papa

heb je al veel gevangen? Ik mis je wel... Heb je veel lol met de mannen daar? Veel vis plezier en ik hoop dat je met veel vis thuis komt om lekker op te eten...
    MMM...
    Ik kijk er naar uit als je weer thuis bent maar geniet er maar van bij de hoge bergen en het water.

-XXX- Cindy

• 28 Mei 2010 - 16:40

Karin:

Mooie foto's weer,ook een hele mooie omgeving :)

Hoeveel vis mag er per persoon eigenlijk uitgevoerd worden?

Veel plezier nog!

• 28 Mei 2010 - 17:45

Sacha:

lieve papa ik mis je heel erg. Kom je snel weer naar huis ik wil alles horen. weeeeeeeeeeeeeeeee..... sacha