The championfisherman. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu The championfisherman. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

The championfisherman.

Door: sovzeevissen

Blijf op de hoogte en volg Leen

30 Mei 2010 | Noorwegen, Oslo

Ed Heilbot.
Dit is de toepasselijke naam van Ed H.(eilbot) Vandaag is het mij gelukt waar wij allen van gedroomd hebben. Een heilbot gevangen van 1 meter en 30 cm. Met een gewicht van 25 kilo.
Nadat wij deze vis hadden gefileerd, kwam er 14 kilo schoon vlees ervan af.
Het was een bijzondere ervaring om zo”n grote vis te vangen. Was mijn vorige grote vis van 3 dagen geleden een eitje. Ik met mijn minste zeevis ervaring de grootste vissen te vangen, dat doet toch erg pijn bij de overige vissers. Ik hoop dat ik volgend jaar weer mee mag.
Groetjes van mij.
The Champion

Foto's http://picasaweb.google.com/t.schaasberg/Lauklines2010?feat=email#

• 30 Mei 2010 - 19:49

Heleen:

Hoe krijg je zo'n megavis uit het water. Hoop het binnenkort te zien op de opnames die zijn gemaakt.

• 30 Mei 2010 - 19:50

Hannie:

Ha die Ed
    Ik wil je feliciteren met je mooie vangst, ik denk dat de andere 11 mannen erg jaloers op jou zijn.Maar er zijn nog 2 dagen dus wie weet komen er nog meer van die beren .Fijne dagen nog,groet Hannie

• 30 Mei 2010 - 20:04

Lily-Ann:

Geweldig Ed, gefeliciteerd! Kreeg er ook meteen een sms over van Anton. Wat een kanjer zeg, jaja Anton maar jij EN de vis óók...
    Kom op overige vissers, wij kopen er graag een vriezer bij...
    groetjes, Lil

• 30 Mei 2010 - 20:08

Frank En Marijke:

Ha die Edje,
    Ja, als iemand in de familie Helsloot (oftewel Heilbot) zegt dat ie voor de 1e plaats gaat dan gebeurt dat ook gewoon, haha!Goeie vangst, Edje! We hopen dat de anderen de laatste dagen ook nog wat geluk hebben maar dat zal moeilijk worden. De groeten van de familie Heilbot

• 30 Mei 2010 - 20:15

Astrid:

gefeliciteerd ed met je megavangst zijn er toch nog echte vissers hahaha

• 31 Mei 2010 - 06:35

Loes:

Gefeliciteerd Ed, echt een ervaring die je nooit meer zal vergeten.
    Ben benieuwd of deze vangst van jou nog te evenaren is door je vis maatjes.