Morgen weer naar huis. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Morgen weer naar huis. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Morgen weer naar huis.

Door: sovzeevissen

Blijf op de hoogte en volg Leen

02 Juni 2010 | Noorwegen, Oslo

De laatste avond in het huis in het mooie Noorwegen. Vandaag heeft iedereen nog gevist er zijn geen bijzondere vangsten meer geweest. Er zijn deze week 14 verschillende vissen gevangen, Kabeljauw, koolvis, lom, leng, heilbot, schar,schol, zeewolf, donderpad, schelvis, wijting, groenlandse heilbot, roodbaars en een knorhaan. Het weer was vandaag nog erg slecht in de middag knapte het weer langzaam op. Nu rond 24h is het prachtig weer weinig wind en een zonnentje. Als ik terug kijk op deze week denk ik dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad, veel vis gevangen en het leuk gehad onder elkaar. Het enige wat misschien jammer is dat we verdeeld waren over twee huisjes maar dat gaat op deze lokatie niet anders. Ik denk dat ik ook namens Hans mag spreken,dat we deze reis met plezier hebben georganiseerd en dat we over twee jaar opnieuw iets gaan organiseren. Ook wil ik alle thuis blijvers bedanken voor alle leuke reacties op deze site iedereen van ons hebben ze met plezier gelezen. In het najaar proberen we iets te organiseren (avondje)om de film te laten zien die van deze week is gemaakt.Morgen hopen wij om 20.55 uur weer voet te zetten op Nederlandse bodem.

Leen Spaans

  • 02 Juni 2010 - 07:05

    Nel :

    Ik wens jullie een goede reis terug.
    Vond het leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's te bekijken van de prachtige grote vissen die jullie gevangen hebben.

    Groeten Nel Spaans

  • 02 Juni 2010 - 07:56

    Monique:

    Het was leuk om jullie zo te kunnen volgen is toch anders dan door een telefoon en dan die foto's geweldig alleen denk ik dat je daar met een groep vrouwen geen vakantie kan vieren of je moet heel erg van de natuur houden en wandelen het wordt dan al gauw een kippenhok.
    Time flys goede reis tot gauw.
    Monique.

  • 02 Juni 2010 - 08:15

    Hannie:

    Hallo Vissers
    Ik sluit me bij de vorige spreeksters aan dat het verslag erg leuk was iedere dag,ook de reacties van de andere dames was erg leuk om te lezen.Nou jullie hebben een geweldige vakantie gehad met heel veel vis, veel lol, en mooi weer.Dus alles om het over 2 jaar weer te doen.Ik had ook vakantie en ben heerlijk met mijn vriendinnen uit geweest,
    dus ook ik ga sparen voor een vakantie over 2 jaar met mijn vriendinnen naar Milaan of Barcelona.Ik wens jullie een goede reis terug en tot vanavond op Schiphol.Groet Hannie

  • 02 Juni 2010 - 19:00

    Monique :

    Als het goed is zijn jullie nu geland ik ga het nog missen om elke dag even een vehaaltje te lezen en te schrijven maar als hij straks weer naast me ligt is toch beter.
    Welkom thuis Heren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

SOVzeevissen in Noorwegen

Zeevissen in Lauklines-Noorwegen

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2010

Morgen weer naar huis.

01 Juni 2010

Laatste dag

01 Juni 2010

weer heilbot

31 Mei 2010

schar

30 Mei 2010

The championfisherman.
Leen

Zeevissen met sovzeevissen.nl Hier komen verschillende verslagen te staan van visreizen die worden gemaakt met de zeevisclub sovzeevissen uit Den Haag

Actief sinds 12 Mei 2010
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 76697

Voorgaande reizen:

17 Mei 2022 - 25 Mei 2022

Sovzeevissen naar Vesteralen 2022

03 Mei 2019 - 19 Mei 2019

SOVZEEVISSEN naar de Lofoten Nappstraumen

06 Mei 2017 - 21 Mei 2017

Sovzeevissen naar Noorwegen Mikkelvik Brygge 2017

03 Oktober 2016 - 07 Oktober 2016

Sovzeevissen naar Cadzand

17 April 2015 - 24 April 2015

Sovzeevissen naar Denemarken

31 Maart 2014 - 11 April 2014

SOVZEEVISSEN opnieuw naar Soroya-Noorwegen

14 Juni 2013 - 17 Juni 2013

Sovzeevissen naar Polen

17 Mei 2012 - 25 Mei 2012

Sovzeevissen naar Soroya - Noorwegen

25 Mei 2010 - 02 Juni 2010

SOVzeevissen in Noorwegen

Landen bezocht: