Morgen weer naar huis. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Morgen weer naar huis. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Morgen weer naar huis.

Door: sovzeevissen

Blijf op de hoogte en volg Leen

02 Juni 2010 | Noorwegen, Oslo

De laatste avond in het huis in het mooie Noorwegen. Vandaag heeft iedereen nog gevist er zijn geen bijzondere vangsten meer geweest. Er zijn deze week 14 verschillende vissen gevangen, Kabeljauw, koolvis, lom, leng, heilbot, schar,schol, zeewolf, donderpad, schelvis, wijting, groenlandse heilbot, roodbaars en een knorhaan. Het weer was vandaag nog erg slecht in de middag knapte het weer langzaam op. Nu rond 24h is het prachtig weer weinig wind en een zonnentje. Als ik terug kijk op deze week denk ik dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad, veel vis gevangen en het leuk gehad onder elkaar. Het enige wat misschien jammer is dat we verdeeld waren over twee huisjes maar dat gaat op deze lokatie niet anders. Ik denk dat ik ook namens Hans mag spreken,dat we deze reis met plezier hebben georganiseerd en dat we over twee jaar opnieuw iets gaan organiseren. Ook wil ik alle thuis blijvers bedanken voor alle leuke reacties op deze site iedereen van ons hebben ze met plezier gelezen. In het najaar proberen we iets te organiseren (avondje)om de film te laten zien die van deze week is gemaakt.Morgen hopen wij om 20.55 uur weer voet te zetten op Nederlandse bodem.

Leen Spaans

• 02 Juni 2010 - 07:05

Nel :

Ik wens jullie een goede reis terug.
    Vond het leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's te bekijken van de prachtige grote vissen die jullie gevangen hebben.

Groeten Nel Spaans

• 02 Juni 2010 - 07:56

Monique:

Het was leuk om jullie zo te kunnen volgen is toch anders dan door een telefoon en dan die foto's geweldig alleen denk ik dat je daar met een groep vrouwen geen vakantie kan vieren of je moet heel erg van de natuur houden en wandelen het wordt dan al gauw een kippenhok.
    Time flys goede reis tot gauw.
    Monique.

• 02 Juni 2010 - 08:15

Hannie:

Hallo Vissers
    Ik sluit me bij de vorige spreeksters aan dat het verslag erg leuk was iedere dag,ook de reacties van de andere dames was erg leuk om te lezen.Nou jullie hebben een geweldige vakantie gehad met heel veel vis, veel lol, en mooi weer.Dus alles om het over 2 jaar weer te doen.Ik had ook vakantie en ben heerlijk met mijn vriendinnen uit geweest,
    dus ook ik ga sparen voor een vakantie over 2 jaar met mijn vriendinnen naar Milaan of Barcelona.Ik wens jullie een goede reis terug en tot vanavond op Schiphol.Groet Hannie

• 02 Juni 2010 - 19:00

Monique :

Als het goed is zijn jullie nu geland ik ga het nog missen om elke dag even een vehaaltje te lezen en te schrijven maar als hij straks weer naast me ligt is toch beter.
    Welkom thuis Heren.