Huis 3/4 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Huis 3/4 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Huis 3/4

Door: sovzeevissen

Blijf op de hoogte en volg Leen

28 Mei 2010 | Noorwegen, Oslo

Vrijdag 28-05-2010

Pfff het is nu vrijdagavond of is het middag, ben even de tel kwijt.
Je zit bijna op de noordkaap en je loopt rond in je korte broek en je blote bast.
Voor vertrek maak je je druk of je wel genoeg warme kleren bij je hebt.
En als je dan ziet waar we in vertoeven dan vraag je aan je zelf waar ging dat over.
Nog even uitleggen hoe de huidige verhoudingen liggen binnen het S.O.V Zeevisteam.
Je hebt huisje 3 met team Leen en Team Jan de aanhangsels zijn Luc , Theo . S , Hans en Kees. Huisje 4 bestaat uit team kapitein Anton en Ed . N met als bootsmannen Theo . Z , Dennis , Ed . H en Rick. De gezelligheid en de kennis om vissen te vangen zit in huisje 4.
Huisje 3 is wat ouder en proberen het hoge niveau van huisje 4 te volgen. Ze zijn wel veel beter uitgerust dan ons. Dat heeft te maken met nachtrust en omdat ze gewoon wat minder vangen. De stand op dit moment tussen de twee huisjes is 2-0 voor huisje 4.
We zien ook in huisje 3 al mensen langzaam overlopen naar huis 4 in de hoop dat ze aan mogen schuiven. We hebben na goed overleg besloten dat ze vannacht met ons mee mogen kijken hoe wij de visjes de boot in tillen. Zodat ze ook, eindelijk het gevoel hebben dat ze echt meetellen binnen de club. Want de vangsten van team Ed . N gisteren en kapitein Anton vanmorgen waren gewoon van uitzonderlijke klassen. Vanavond gaan we weer en ik spreek het vertrouwen uit dat ook huisje 3 nu een graantje mee mag pikken. Nog even kort het eten is lekker de drank smaakt goed het weer is perfect de mensen zijn super , wat is het leven tot saai als visser !!!

• 28 Mei 2010 - 18:25

Mayra:

LIEVE papa

ik vind het jammer dat je weg bent. Ik wil wel als je heel blij bent.
    heb je wel plezier daar?
    ...vang je heel veel vis? en denk je dat we opkrijgen? -Xxx- Mayra
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    -Xxx- Mayra !!! xxxxxxxxx

• 28 Mei 2010 - 20:45

Nel:

Vreselijk saai , rot hoor zo'n vakantie!!

• 28 Mei 2010 - 20:57

Monique:

Hallo heren,
    Ik begrijp dat jullie een beetje de weg kwijt zijn wat dag en nacht betreft ( of door de drankjes )heel bizar dat je s'nachts met je zonnebril op zit niet voor de discolichten maar voor het zonlicht.
    Wat treffen jullie het met dat mooie weer dat maakt het al geweldig.
    Is die jonge god een beetje te handelen.
    Prettige wedstrijd,

Groet Monique en Thomas.