De Verhalen van Dennis(dromen) - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu De Verhalen van Dennis(dromen) - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

De Verhalen van Dennis(dromen)

Door: sovzeevissen

Blijf op de hoogte en volg Leen

30 Mei 2010 | Noorwegen, Oslo

Wordt gewoon een beetje zielig.

Dan nu een dagverslag van Dennis, Ed N. en Ed H. van bootje 6
Nadat wij om een uur of 11 waren opgestaan zijn wij van bootje 6 met goede moed vertrokken voor een dagsessie, 2 boten zouden volgen en 1 bootje zou later komen i.v.m boodschappen doen.
Op onze stek aangekomen viel ons gelijk een grote groep meeuwen op (veel meeuwen betekent vis).Op de plek aangekomen vielen we bijna om van verbazing,gullen die aan de oppervlakte aan het jagen waren, met bruinvissen er tussen door(we hadden nog nooit gullen uit het water zien springen). Onze verbazing werd alleen groter toen onze boot werd omringd door een grote school mega gullen, jullie zullen niet verbaasd zijn dat onze boot binnen een korte tijd vol lag met grote gevangen gullen(wat een feest)
Helaas was het niet voor alle bootjes feest,net nadat het bootje van Leen en Jan arriveerden was het afgelopen met vangen,zodat ze weer letterlijk achter het net visten(gebeurd de hele week al) de koelboxen worden al de hele week gevuld door de leden van bootje 6 onder leiding van superschipper Ed N,en dekknechten Dennis en Ed H(het word een beetje zielig)
We hebben de rest van de dag besteed aan het zoeken van nieuwe stekken,en van de mooie natuur genoten en deze super dag hebben we afgesloten met een lekkere bbq in onze t- shirts(en dat bijna op de Noordpool)

Groet van Dennis,Ed en Ed.

• 30 Mei 2010 - 05:27

Hannie:

Hallo Vissers
    Wat zielig voor het bootje dat te laat kwamen doordat ze boodschappen moesten doen,ik wil volgende keer wel mee om voor de boodschappen te zorgen dan kunnen jullie allemaal vissen.
    Fijn dat er zoveel vis gevangen wordt, ik verheug me al op een vriezer met heerlijke vis,ik zal vast wat ruimte gaan maken.Nou mannen geniet er nog even van want deze wereldvakantie is bijna voorbij.Groet Hannie

• 30 Mei 2010 - 08:47

Monique:

Hallo visvrienden van Dennis,
    Hier een huishoudelijke mededeling Kim is gisteren kampioen geworden met de hockey gaaf he.
    Groet Monique.