De tweede dag en eerste nacht(3) - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Leen Spaans - WaarBenJij.nu De tweede dag en eerste nacht(3) - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

De tweede dag en eerste nacht(3)

Blijf op de hoogte en volg Leen

01 April 2014 | Nederland, Badhoevedorp

Dit is de tweede dag,we zijn vannacht tot een uur doorgereden. We gaan proberen om vandaag weer een flinke ruk te maken. Het is nu zeven uur en we hebben een paar uurtjes geslapen in ons tijdelijke huis. Luc had het koud in zijn bedje omdat hij vlak naast het luchtrooster lag. Dennis had zijn trui buiten gehangen voor de frisheid maar die was stijfbevroren van de nachtvorst. Bij nader inzien bleek het de trui van opa te zijn dus het commentaar begon al weer vroeg. Het is nu een beetje mistig en rond het vriespunt. Leen is aan de beurt om het eerste stuk richting Stockholm te rijden. Dat is nog ongeveer 500 kilometer en dan zijn we op de helft. Vanavond weer een update.

Hans

• 01 April 2014 - 07:46

Rick Zuidwijk:

Hahaha geweldige actie Dennis. Die trui was er gewoon aan toe. Slimme tactiek. Mannen doe rustig aan en geniet van de omgeving. Ik ga zo wel weer naar kantoor. Nog twee dagen keihard werken.

• 01 April 2014 - 08:09

Loes:

Goedemorgen, Koud!!!!! Luc je mist gewoon mij naast je. Rij voorzichtig vandaag.

• 01 April 2014 - 08:28

Arie En Nel Spaans :

Goedemorgen allemaal ,

Allereerst een hele prettige visvakantie en dat jullie maar veel mogen vangen .
    Jullie zijn al lekker opgeschoten ,maar wat een kou zeg , het is nog wel winter daar !!
    Hoop dat de mist snel optrekt dat is prettiger rijden .
    Goede reis verder en voorzichtig !

luc je had je elektrische deken mee moeten nemen !

Groetjes en geniet van alles !

• 01 April 2014 - 08:37

Anton:

Moguh mannen. Dat gaat goed zeg. Jullie willen er morgen al zijn begrijp ik.
    Die kou is wel goed voor de lucht. Die camper zal wel naar een onderzeeer ruiken die 3 maanden onder water is geweest :).
    Veel mooi weer onderweg en geniet ervan. De vliegclub is aan het aftellen.

• 01 April 2014 - 09:01

Hannie:

Goedemorgen,op vakantie gaan met jullie is in ieder geval nooit saai,
    wens jullie een gezellige en veilige reis.
    Groet Hannie

• 01 April 2014 - 09:57

Martin:

Goeie morgn mannen, dat gaat zeer voorspoedig zeg, als jullie dit tempo volhouden kunnen jullie donderdag alvast een bakvisje vangen. En waait de wind al uit de goede hoek met al die erwtensoep?Goede reis verder en veel plezier met elkaar.
    Groet Martin

• 01 April 2014 - 13:23

Yolande:

Opa toch, laat je toch niet in de maling nemen door dat jonge spul, misschien kun je die trui gebruiken om de vis in te vervoeren,lekker koud.
    Jullie gaan als een speer, zeg. Ik hoop dat de weergoden jullie goed gezind zijn en dat jullie verder een veilige reis hebben. Ik kijk alweer uit naar het volgende verslag.
    Groetjes Yolande

• 01 April 2014 - 16:19

Monique:

Ja mijn man weer die houd van lekker fris kan geen kwaad toch. Wat gaan jullie snel of goed op schema
    dat is fijn. Goeie reis nog xxx

• 01 April 2014 - 18:48

Oma Bourquin:

Hopenlijk nu zonder fouten.Fijn dat alles goed gaat.jammer van de mist.geniet er van.Tot het volgende berichtje.Pa en ma B

• 01 April 2014 - 19:11

Theo:

Goedenavond gasten,

Zo te lezen gaat t voorspoedig , houd je ogen open tijdens de rit in de mist.
    Ben wel benieuwd hoe Dennis met zijn tandenborstel in zijn mond en in zijn boxer de camper aan het stofzuigen is (foto's).
    Goed om te lezen dat het goed gaat , tot later.

Gr. Theo Dorris

• 01 April 2014 - 19:57

Rob Van De Kuil:

Hey Dennis en de andere stoere vissers, wat een avontuur gaan jullie weer tegemoed. Geniet van de reis, het mooie landschap en de grote vissen.
    Groeten van Rob, Jacqueline, Mathijs en Kees

• 01 April 2014 - 20:44

Pvdkuil:

Hoi Dennis en je vis maten ik lees dat alles naar wens verloop ikhoopdat het weer mee zit als julie gaan vissen ik hoor het wel groeten van opa

• 02 April 2014 - 01:21

José:

Bril vergeten Dennis?! Haha...dat belooft al veel lol! Geniet ervan mannen!

Verslag uit: Nederland, Badhoevedorp

SOVZEEVISSEN opnieuw naar Soroya-Noorwegen

Soroya- Noorwegen
1e verslag

Nog 30 dagen dan vertrekken wij met de eerste groep van 5 man (Hans Bourquin, Leen Spaans, Dennis Klaassen, Luc Verhagen en Kees hartman) met een camper naar Soroya-Noorwegen om daar een week te gaan vissen. Het is een reis van zo 3100 km door Zweden en Finland en uiteindelijk Noord Noorwegen om dan bij Oksfjord de ferry te pakken naar Hasvik op het eiland Soroya. We vertrekken maandagmorgen 31 maart en hopen donderdag avond de laatste ferry te pakken naar Hasvik. De andere zes leden (Rick Zuidwijk, Ed Nielen, Martin van Os, Theo Schaasberg, Jan vd Meulen en Anton van Heijst) vertrekken donderdagavond 3 april met het vliegtuig en komen vrijdag morgen om 6.30 uur aan op Hasvik. Wij kunnen dan met vier boten ons een week uitleven met het vissen op grote skrei kabeljauw. In die tijd worden de grotere exemplaren gevangen de zgn skrei kabeljauw en dat er grote exemplaren rond zwemmen is een feit, pas nog is er een kabeljauw gevangen door beroepsvissers van 80 kg en 180 cm groot. Wij zijn trouwens al erg blij met 30+ kg vissen. Het is de bedoeling vanaf 31 maart elke dag een stukje te schrijven over onze belevenissen en foto’s te plaatsen.
Links onder op deze pagina kan men zich aanmelden op de mailinglist, je krijg dan automatisch bericht als er iets nieuws is geplaatst.

Leen Spaans
sovzeevissen.nl