Mikkelvik Brygge (1) - Reisverslag uit Munkarp, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Mikkelvik Brygge (1) - Reisverslag uit Munkarp, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Mikkelvik Brygge (1)

Blijf op de hoogte en volg Leen

07 Mei 2017 | Zweden, Munkarp

Vanmorgen eindelijk vertrokken naar Mikkelvik Brygge

Vanmorgen was het eindelijk de grote dag, na een voorbereiding van een ruim een jaar was het eindelijk zover. De eerste vier man, Dennis Klaasen, Ed Helsloot, Luc Verhagen en Ondergetekende, vertrokken vandaag met een camper richting Tromsø.
We rijden met een mooie 7 meter lange camper die van alle gemakken is voorzien.

In Tromsø ontmoeten wij de rest van de groep die met het vliegtuig gaan. We moeten dan nog een 100 km rijden om bij onze eindbestemming te komen, Mikkelvic Brugge. Als het goed is liggen de boten daar al op ons te wachten.

Vanavond eten we Roti, gemaakt door Loes de vrouw van Luc. Kijk er nu al naar uit maar eerst nog wat km rijden, zijn net de Duitse grens gepasseerd (15 uur)ben benieuwd hoever we komen vandaag. We proberen in Zweden te komen om daar dan ergens te overnachten.

Gisteravond om 22.30 uur gingen wij de veerboot af en kwamen op Deens grondgebied. We besloten nog een goed uur door te rijden om dan rond 24 uur een parkeer terrein op te zoeken en dan morgen de Sontbrug over te gaan. Rond 23.50 stonden we geparkeerd.

Vanmorgen was vriend Luc als eerste wakker ging al rond 5.30 koffie drinken bij de pomp. Wij bleven allemaal nog even onder de dekens. Rond 6.30 er ook uit en ook richting de benzinepomp om koffie te scoren. Probeerde daar ook even te douche maar dat was helaas niet mogelijk dan maar de douche van de camper uit proberen. Wat prima te doen was. Dennis vond het maar niets, koud water en het "kamperen" vind die maar niets maar dat horen we elk jaar dus dat is niks nieuws.
Na het ontbijt zijn we rond 7.30 uur vertrokken om onze reis te vervolgen.

Leen

• 07 Mei 2017 - 08:31

Loes:

Zo jullie zijn al ver gekomen. Hoop dat jullie lekker hebbn geslapen de eerste nacht in jullie luxe camper. Vandaag weer een lange rit voor de boeg. Voorzichtig onderweg en genieten van het uitzicht.

• 07 Mei 2017 - 08:31

Hannie:

Goedemorgen Mannen.
    Bedankt voor het leuke verslag Leen.
    Fijn dat jullie een voorspoedige 1e dag hadden.
    Hoop voor jullie dat het weer onderweg goed is.
    Ik kijk alweer uit naar het volgende verslag.
    Goede voortzetting van de reis,fijne zondag allemaal.
    Groet Hannie.

• 07 Mei 2017 - 09:11

Arie En Nel :

Goedemorgen allen ,
    Al lekker opgeschoten zeg van jullie fantastische reis .
    Heel veel plezier met elkaar en genieten van alles , ook van het campingleven Dennis

• 07 Mei 2017 - 09:28

Raffie:

Rij voorzichtig !

• 07 Mei 2017 - 10:30

Chris:

Goedemorgen mannen,

Heb jullie vorige reizen ook al gevolgd.
    Ben zelf ook een fervent Noorwegen-ganger, wij vertrekken zelf over twee weken naar Å op de Lofoten voor een visreis.
    Skitt Fiske en alle tips & tricks zijn welkom.

Goede reis

• 07 Mei 2017 - 10:44

Monique:

Hallo allemaal,
    Jullie zijn al lekker op weg. Het is inderdaad een pracht camper.
    Jammer dat Dennis grieperig is hoop als jullie op bestemming aankomen het ergste voorbij is zou sneu zijn als hij daar alleen maar in bed kan liggen ipv de bootjes.
    Veilige kilometers vandaag.
    Groet Mo.

• 07 Mei 2017 - 11:42

Hans :

wat een watje hé die Dennis , zeker zo'n kantoor mannetje !!! veel plezier mannen .

• 07 Mei 2017 - 16:58

Martin:

Hoi mannen goed om te horen dat alles aan de camper OK is een voorspoedige reis gewenst en Beterschap voor Dennis
    Groet Martin

• 07 Mei 2017 - 20:37

Bé:

Ik denk dat Dennis de voortekens van het Rotterdamse voetbal virus al in zijn lichaam had voor dat hij op reis ging. Vooral veel plezier en een goede reis en vangst .