Nachtsessie - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Nachtsessie - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Nachtsessie

Door: sovzeevissen

Blijf op de hoogte en volg Leen

29 Mei 2010 | Noorwegen, Oslo

Afgelopen nacht een leuke vissessie gehad.Bruinvissen die rond de bootjes aan het zwemmen en jagen waren, duikende meeuwen.Ook werd er over het algemeen leuk gevangen.Op het laatst rond 3 uur kwamen op de stek van kapitein Nielen de .grote beren los. Luc Verhage had er twee grote kabeljauwen aan en was daarna helemaal van slag.Rond 5 uur zijn de meeste onder zeil gegaan.Over een klein uurtje gaan we het weer proberen, er is vandaag maar één sessie gepland, vanavond gaat de barbeque aan. Iedereen de groetjes uit een zon overgoten Noorwegen

• 29 Mei 2010 - 11:13

Hannie:

Als ik lees wat een succes jullie vakantie is, ga ik vast sparen om over 2 jaar ook een vakantie te maken met een paar vriendinnen naar Barcelona of Milaan.Fijn dat de vissen nu beren zijn geworden.Eet smakelijk voor vanavond.
    groetjes Hannie

• 29 Mei 2010 - 16:15

Lily-Ann:

Eet smakelijk allemaal!!
    Ben benieuwd naar de kabeljauw-foto's.....

• 29 Mei 2010 - 16:47

Lily-Ann:

Ben ik weer...ging nog even op zoek naar de kabeljauwfoto's maar..huh..de foto-link is nu helemaal verdwenen..????
    groetjes van Lil

• 29 Mei 2010 - 17:43

Foto Link:

Hoi Lily-Ann
    Aan de linkerkant bij recente reisverslagen zie je bij 27/5 foto's zie link (7) als je daar op klikt kom je weer bij de foto's.
    groet Hannie

• 29 Mei 2010 - 19:36

Loes:

Zo gezellig aan de barbeque.
    Echt geweldig dat jullie van die grote aan de haak slaan. Gelukkig hebben jullie nog een paar dagen. Dus genieten.............

Groetjes Loes

• 29 Mei 2010 - 19:46

Arie En Nel:

Nog veel plezier en hopelijk blijft het weer zo mooi voor jullie!!

• 29 Mei 2010 - 21:11

Monique:

Hallo mannen,

Zo dus jullie hebben ze gevonden / gevangen vanacht de grote jongens gaaf wie had de grootste / langste ik weet het wel hi hi.
    Lekker aan de BBQ in de zon voor ons is het onwerkelijk.
    Nog een draaiorgel voorbij zien drijven die is van Sieneke.
    Worden de vrouwen en kinderen nog een beetje gemist?
    Geniet ze,

Groet Monique en Thomas.