Omslag van het weer - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Omslag van het weer - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Omslag van het weer

Door: sovzeevissen

Blijf op de hoogte en volg Leen

30 Mei 2010 | Noorwegen, Oslo

Vanmorgen toen we ons bed uitkwamen was er een hele verandering van het weer, de zon die de hele week aanwezig was is verdwenen en daarvoor in de plaats is de lucht nu grijs en nevelig. De wind is toegenomen en de regen zit er aan te komen. Gisteravond zijn wij niet gaan vissen maar hebben genoten van een heerlijke BBQ. Daarna werd er door een aantal een poging gedaan om te klaverjassen, het niveau was volgens mij niet best, als het kwam door de rode wijn, bier of whisky dat weet ik niet maar er werd veel verzaakt. De meeste liggen nu nog te slapen, Hans ligt denk ik nog te dromen van zijn bruinvis die hij aan zijn hengel had, Dennis over de grootste die hij hoopt nog te vangen en opa is zijn lijnen al aan het preparen en Theo Schaasbergen zit voor zich uit te staren, te peinzen welke vistechnieken hij vandaag moet gaan proberen. De bedoeling is dat we vandaag rond de middag weer het water opgaan om te proberen nog wat records te breken. De koelboxen zijn al gevuld dus daar hoeven wij ons geen zorgen meer om te maken.

Iedereen de groetjes uit een nu winderig, grijs Noorwegen.

• 30 Mei 2010 - 08:08

Karin:

Hoi Mannen,

Dat klinkt als een saaie zondagmorgen.Wat dat betreft is het hier net zo saai,grijs en niet-zonnig!

Goed dat ik weet dat er een hoop vis mee naar huis komt,dan zal ik maken dat er woensdag versterking is om alles naar huis te krijgen :P

Veel plezier vandaag nog ondanks het weer!

Groetjes Karin.

• 30 Mei 2010 - 08:47

Loes:

Jammer dat het weer is omgeslagen, maar het zal jullie toch niet tegen houden om die aller grootste vissen uit het water te halen toch??
    Gelukkig op tijd de barbeque aan gestoken wat het weer betreft.
    Vandaag dan maar binnen eten, wij ook het weer is hier ook niet alles.

Groetjes Loes

• 30 Mei 2010 - 18:30

Hannie:

Hallo Mannen,jammer dat het weer omgeslagen is,
    zie voor maandag een zon en 22 graden staan dus dat is niet verkeerd.
    Het wordt in Holland ook beter dus als jullie woensdagavond thuiskomen zal het aangenaam weer zijn.Wij hebben vandaag hagel,onweer en veel wind gehad.Nou fijne laatste 2 dagen.
    Groet Hannie

• 30 Mei 2010 - 19:37

Monique:

Hallo vismaatjes,

Ja dat valt tegen als het grijs en nevelig is na al dat mooie weer ik denk dat er maar weinig een korte broek en zonnebrandcreme bij zich hadden en Dennis op het laatst toch nog maar een trui extra inpakken.
    Hier hebben we vandaag alles gezien zon, regen , bliksem, hagel een hoop wind jammer van het weekend morgen weer aan de arbeid.
    Is klaverjassen niet voor de oudjes ik dacht dat er veel poker gespeeld werd en zitten wel een paar mannen met een pokerface bij.
    Hoop dat de vangst vandaag ook goed was.
    Groet Monique.