Maandag nacht - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Maandag nacht - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Maandag nacht

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

22 Mei 2012 | Noorwegen, Hasvik

Na een verregend en verwaaid weekend moest het maandag-avond/nacht gaan gebeuren. De wind was weggevallen en iedereen stond te trappelen. Rond middernacht gingen we op pad en het was gelijk bal, kabeljauwen van rond de meter waren heel gewoon. Kees Hartman was de gelukkige vanger van een kabeljauw van 21 kg, wat een monster vis. Leen ving een mooie heilbot van 11 kg en Theo Z. Heeft ook zijn persoonlijk record gebroken met een kabeljauw van 1,10 mrt en 12 kg.
Het is nu rond 5 uur in de morgen en we zitten aan een biertje en gaan zo lekker slapen. De vis fileren doen we als we weer opstaan. De planning is om rond 14 uur weer het water op te gaan. De koelboxen zijn denk ik al bijna vol dus wat we nu gaan vangen gaat terug de zee in of voor eigen consumptie

Welterusten Hans

• 22 Mei 2012 - 03:48

Monique:

Goede morgen / welterusten.

Gelukkig komt het toch nog goed wat een dingen zeg. Hier kwamen jullie voor en niet om straks thuis in een afkick kliniek te zitten en een praatje te houden hoe lekker het alcohol smaakte.
    Maar om sterke visverhalen te vertellen. Den waar ben jij nu? sliep je al.

• 22 Mei 2012 - 04:34

Rick:

Pffffff super mannen, meer dan verdient. Dit is nu vissen afzien wachten , afzien wachten en dan ......vangen. Ik ben mega blij voor jullie.

• 22 Mei 2012 - 06:26

Loes:

Yes eindelijk goede berichten. Dit is het betere werk.
    Nou jullie hebben nog een paar dagen dus laat die kanjers maar bijten.

• 22 Mei 2012 - 07:31

An :

He he gelukkig kunnen jullie er toch nog op uit .
    Gr An

• 22 Mei 2012 - 09:06

Karin:

Kijk...dat is het betere werk :)
    Veel plezier!

• 22 Mei 2012 - 09:13

Hannie:

Fijn dat de visvangsten zo goed zijn,lekker met de pinksteren vis eten,heb tegen de poezen ook gezegd dat baasje vis heeft gevangen en dat ze met de pinksteren ook vis eten,hoop dat jullie nog
    3 mooie dagen krijgen,veel plezier en een goede vangst,groeten aan allemaal van Hannie

• 22 Mei 2012 - 09:55

Yolande:

Geweldig, wat een kanjers hebben jullie gevangen.
    Kees, kon je die kabeljauw er in je eentje uitkrijgen?
    Jullie hebben wel meer als een biertje verdiend.
    Is er ook een foto van die grote vis? Nou jongens geniet van jullie welverdiende rust en voor later nog veel succes.
    Opa, je krijgt een dikke pakkerd van Senna en Jay.

• 22 Mei 2012 - 11:19

Leni Van Spronsen:

Ha ha,
    Wat zijn vissen toch knappers.
    leni

• 22 Mei 2012 - 14:42

Mayra:

Hoi liefe papa knap dat je een groote vis hebt gevangen waarom zat er bloed op de visnek heb je nogmeer gevangen zit je ver in de zee mooie ijsbergen daar achter niet zoo vlauw doen om sacha in de pan te doen en niet laggen. kusjes mayra xxxx doeiiii :-)

• 22 Mei 2012 - 17:18

Mariska:

Hey hallo,

Ik vindt het super dat jullie heel veel grote vissen vangen, maar Hans waar is jou Heilbot nou.
    belooft is belooft, je zal met een heilbot thuis komen!!!!!

Liefs van mij.

• 22 Mei 2012 - 17:28

Frans Ellen M&T:

Jullie hoeven niet met vissersverhalen thuis te komen want de foto's zeggen genoeg.
    Wat een kanjers zeg en dat allemaal met de hengels? Hoelang zijn jullie bezig om zo'n joekel van 20 kilo binnen te halen en wat voor lijnen gebruiken jullie? Alleen wel jammer van het weer maar met zo'n vangst en wat drank mag dat de pret niet drukken.
    Veel plezier nog gewenst vanuit een zonnig ( ja sorry) en warm Zoetermeer.
    Groet Ellen, Melanie , Thomas en Frans

• 22 Mei 2012 - 20:09

Cindy En Co:

Koekoek.
    xxx van ons

• 22 Mei 2012 - 20:30

Lily-Ann:

joepiiii gelukkig daar zijn de GROTE vissen, super zeg 21kg!!!!
    Ga zo door.........
    Anton ik heb gister een nwe pan gekocht, kunnen een hoop visjes in hoor....haha!
    groetjes allemaal!!!