Dinsdag - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

23 Mei 2012 | Noorwegen, Hasvik

Dinsdagochtend rond 5 uur lag iedereen weer op bed nog nadenkend aan de grote hoeveelheden vis die tot nu toe gevangen zijn.
Na een korte rust 4,5 uur slapen zaten we alweer aan het ontbijt en werden de plannen op tafel gegooid waar we die dag zouden gaan vissen.
Maar er moest eerst nog wat vis gefileerd worden en toen dat gedaan was konden we weer het water op.
Er werd eerst geprobeerd op open water te gaan vissen maar de golfslag was daar te hoog dat we maar terug zijn gegaan naar de stekken die we al hadden bevist , al gauw bleek dat er zeer weinig vis was dus hebben we in diverse fjoren onze pilker hun werk laten doen en werd er toch weer een visje gevangen.
Na 5 uurtjes vissen zijn we terug gegaan om een hapje te gaan eten en effen voor te slapen daar we om 23.45 uur weer te gaan vissen.
Het resultaat van deze vistocht volgt nog.

• 23 Mei 2012 - 03:16

Yolande:

Goedemorgen, het is nu 5.00 in de morgen en was benieuwd of er al weer een nieuw bericht was.
    Het lijkt erop dat de vissen weten, dat ze of opgegeten worden of weer teruggegooid worden.
    Ze hadden ook graag een reisje naar nederland gemaakt.
    Dit is alweer jullie laatst dag,dus geniet ervan. Ik wens jullie welterusten en een fijne dag.

• 23 Mei 2012 - 05:43

Rick:

Goede morgen daaro, terwijl jullie nu lekker liggen te dromen. Ga ik net als vele andere weer zo de deur uit om de centen te verdienen. Wat zijn we toch eigenlijk bevoorrecht hé. Gewoon voor de lol lekker vissen zonder dat we er van moeten overleven. Tussen door werken we ook nog. Hoop dat jullie ondanks het weer een top week hebben gehad. En dat er weer een dvd komt en een fotoboek. Want jaren later zijn dit soort tripjes je dierbaarste herinneringen. Onder bare omstandigheden je hobby uitoefenen.

• 23 Mei 2012 - 07:49

Hannie:

Hallo allemaal.
    Wat heerlijk dat jullie zoveel vangen,ik had echt medelijden met jullie dat het de eerste dagen tegen zat,nou geniet nog optimaal van jullie laatste visdag.Groet Hannie

• 23 Mei 2012 - 14:53

Rick:

Oja ik vindt de berichtgeving wat minimaal. Voor 12 man die drie dagen lang geen fuck te doen hadden dan alleen maar zuipen. Tot in het Haagse

• 23 Mei 2012 - 16:15

Sas:

he pap,
    hoe is het daar?
    de groote vis lijkt sprekend op mij :P
    mama vertelde dat julli nog geluk hadden met het weer vogen de week zou het slechter worden
    geniet nog van die laatste anderhalfedag
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx sacha de big fish

• 23 Mei 2012 - 19:07

Monique:

Hallo allemaal,
    Is het toch nog goedgekomen. Ik begrijp dat de koelboxen snel vol zitten met dit voormaat vissen niet te geloven. Eindelijk een foto van MIJN MAN hé hé.
    Nog een laatste goeie tijd en tot snel naar het mooie pinkster weekend om op te warmen.
    Ja Rick je heb gelijk 2 zielen 1 gedachte.

• 23 Mei 2012 - 20:14

Hannie:

Hoi Monique
    Jij hebt geluk dat je uiteindelijk een foto met je man hebt gezien,
    ik dus niet,als we op vakantie zijn moet hij altijd op de foto,maar hier dus niet.
    Tot vrijdag,groet Hannie

• 23 Mei 2012 - 21:55

Hahaha Monique ;-)

• 24 Mei 2012 - 04:37

Rick:

Weer geen nieuws te lezen.

Nou veilige en snelle vlucht terug.

• 24 Mei 2012 - 04:42

Yolande:

Hallo allemaal.
    Ikwens jullie en hele goede en veilige reis terug. Tot vrijdag!!!!

• 24 Mei 2012 - 05:26

Heleen: