De tweede dag - Reisverslag uit Saxtorp, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu De tweede dag - Reisverslag uit Saxtorp, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

De tweede dag

Blijf op de hoogte en volg Leen

04 Mei 2019 | Zweden, Saxtorp

De tweede reisdag

Nadat we gisteravond getankt hadden hebben wij een rustige parkeerplek opgezocht(dachten we) en kon iedereen gaan slapen maar niet voordat Kees is ‘gesokrand’ en Luc, Hans heeft gebeld om te vragen hoe z n bed in elkaar gezet moest worden. Ik weet niet of die een goed succes van Hans heeft gekregen want hij heeft de hele dag een gleuf in zijn rug gehad. Waar ga ik mee op stap?
Om ongeveer 5 werd ik wakker gemaakt door Kees, het bleek dat hèt helemaal geen rustige parkeer plek is, het was een een parkeerterrein van een bedrijf waar in het weekend vrachtwagen werden geparkeerd. We waren bijna ingesloten.
Om 5,15 uur reden we van het parkeerterrein weg om een nieuwe plek te vinden en daar te ontbijten. We misten eerst nog een afslag maar na eerst nog 22 km te hebben omgereden konden we gaan ontbijten. Uiteindelijk reden we om 8 uur weg om onze reis te vervolgen.
Het was vandaag een mooie dag met zon en af en toe een klein buitje. We hebben het gezellig onder elkaar en zijn om 18 uur gestopt en staan op een mooi plekje vlak bij een paar meren en bossen. Zo 48 km van de grens van Denemarken, we hebben nu totaal zo 890 km afgelegd. Toen we aankwamen ben ik nog eerst even gaan hardlopen en ben toen het eten gaan bereiden, kip met wokgroente en mie.
Morgen willen we een beetje op tijd gaan rijden om een flink stuk af te leggen

Leen

• 04 Mei 2019 - 18:23

Loes:

Eerste dag zit er op. Hopen dat Luc nu door heeft hoe hij zijn bed in elkaar moet zetten, en dat jullie een rustige plek hebben om de nacht door te brengen.

• 04 Mei 2019 - 18:28

Nel :

Wat een mooie camper . Goede reis veder en hoop voor jullie de volgende parkeerplek rustiger zal zijm .

• 04 Mei 2019 - 18:38

Joke Ed Stoop:

Slaap lekker en goede reis morgen. Wanneer komen jullie aan? Ed gaat in Juni maar wel vliegen hoor.

• 04 Mei 2019 - 19:27

Yolande:

Welterusten jongens en maak er morgen weer een goede dag van met veel veilige kilometers.
    Goede reis en de hartelijke groeten van de hele familie Hartman.

• 05 Mei 2019 - 05:09

Hannie:

Goedemorgen, hoop dat jullie allemaal goed geslapen hebben in de BUSH.
    Jullie vakantie is in ieder geval nooit saai. Veilige reisdag, en eet smakelijk vanavond van mijn macaroni.

• 05 Mei 2019 - 08:14

Rina Oudshoorn:

Ed en andere vissersvrienden een hele goede reis en visvangst. Geniet van de reis naar het prachtige Noorwegen. Hopelijk is het gelukt om weer een flinke afstand te rijden en hebben jullie vannacht een langere en betere rust dan de tweede dag.