Alta - Reisverslag uit Alta, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Alta - Reisverslag uit Alta, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Alta

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

17 Mei 2012 | Noorwegen, Alta

Na een bijna slapeloze nacht ben ik door mijn duifje en mijn schatjes van kinderen naar de parkeerplaats van Den Haag cs gebracht. Na een korte rit naar Schiphol konden we in checken voor de reis naarder hoge noorden. Na een probleemloze vlucht zijn we rond 12.30 geland in Oslo. Deze vliegreis verliep voor mij persoonlijk een stuk prettiger dan de vorige keer dat we naar Noorwegen gingen.Alle lof voor de mensen van stichting Valk.
Na het ophalen van de bagage van de bagageband was het even schrikken voor Luc omdat zijn hengelkoker gebroken was. Na een klacht bij de vliegtuigmaatschappij en een rol ducktape om de boel weer aan elkaar te plakken konden we weer door met het inchecken van de volgende vlucht . Na een uurtje gewacht te hebben zijn we 10 minuten te vroeg vertrokken richting het noorden. Leen wilde lekker een muziekje op zijn i-pad gaan luisteren maar zoals gewoonlijk heeft hij weer iets vergeten. Zijn koptelefoon lag nog in het vorige vliegtuig.
Op dit moment gaan we de landing inzetten richting Alta dus ik ga stoppen morgen op het eiland Soraya schrijven we opnieuw over onze belevenissen.

Hans B.

• 17 Mei 2012 - 20:14

Hannie:

Ik verheug me al op het volgende stukje,misschien is er bij het lezen van volgende stukje al gevist en is er al iets te melden over visvangst.De groeten allemaal van Hannie

• 17 Mei 2012 - 20:32

Loes:

Gelukkig zijn de hengels nog heel dus er kan gevist worden daar gaat het om toch? Het grootste gedeelte van de reis zit er op. Morgen de hengels uit en laat die vis maar komen.

• 17 Mei 2012 - 22:14

Rick:

Mooie berichten zijn dit, nu moet Leen weer een jaar horen dat hij dingen vergeet. Ik lach me rot hiero. Mijn moeder is bijna tachtig en vergeet ook dingentjes. Tip: die schrijft nu alles op en het schijnt te helpen Leen !! Het proberen waard. Als het goed kunnen jullie nu de vis al ruiken en liggen jullie waarschijnlijk er nu over te dromen. Veel plezier morgen...........

• 17 Mei 2012 - 22:28

Andre Rog:

Ties mee,staat garant voor rottigheid.Mannen veel plezier in het koude noorden en ik zal jullie volgen de komende week.

• 18 Mei 2012 - 06:03

Rick :

Mannen het goede weer komt jullie kant op. Vandaag is alles anders op de weer kaart. Het zal vanaf morgen droog zijn. Wel kans op een spatje en de wind gaat na het weekend naar een NW 3 was een N 5/6. Dus wakker worden, hengels uitpakken, en knallen maar.

• 18 Mei 2012 - 07:02

Gerrit (de Das):

Hallo Mannen, veel lol en een goede visvangst toegewenst in het prachtige noorden, wij gaan over paar uurtjes vertrekken naar het zuiden, dus verder geen gelegenheid om post te lezen, ik lees het allemaal wel als ik terug ben eind juni, dus het ga Jullie goed en tot ziens.

• 20 Mei 2012 - 13:23

Nel Spaans: