Aankomst Soroya - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu Aankomst Soroya - Reisverslag uit Hasvik, Noorwegen van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

Aankomst Soroya

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

18 Mei 2012 | Noorwegen, Hasvik

Eindelijk op de plaats van bestemming na een auto reis van ongeveer twee uur en een kwartier en de nodige rendieren die ons vooruit gingen, kwamen wij aan bij de veerboot, die ons na een twee uur durende bootreis op het eiland Soroya bracht. Het weer weer was slecht, regen en een matige wind. Marc van Roie stond ons bij de Ferry op te wachten. Na een ontbijt en heel wat tips over het vissen hier zijn wij naar de huisjes gegaan om alles in te richten en uit te pakken. Het is de bedoeling om straks nog het water op te gaan, de boten liggen op ons te wachten. Morgen zal het er waarschijnlijk niet van komen er wordt een windkracht 7 verwacht en dat is net iets te veel. We zoeken dan een beschut plekje vanaf de kant waar je ook genoeg kan vangen, schollen van rond de 60 cm.
Wordt vervolgd na de eerste visvangst.

Leen S.

• 18 Mei 2012 - 12:19

Yolande:

Hallo allemaal
    We zijn blij voor jullie, dat de reis er op zit.
    Jammer, dat het weer niet zo best is, maar hopenlijk gaat dat gauw verbeteren.
    Vanuit Berkel en Rodenrijs de hartelijke groeten en veel plezier.

• 18 Mei 2012 - 13:19

Loes:

Wat een mooie foto s gaaf om te zien zoveel vee voor je wielen.
    Hopen dat jullie wat vangen vandaag.

• 18 Mei 2012 - 13:38

Monique:

Gelukkig jullie zijn aangekomen lang genoeg gereisd nu genieten van de vakantie.
    Gaaf die rendieren maar jullie komen voor de vissen. Zie ook nog sneeuw hoop dat de wind gunstig wordt voor jullie. Den waar is die ouwe sok met geld of heb je die meegenomen kak voor de ING pffff. Rick heb je al spijt dat je niet mee bent gegaan ik spreek je hihi.
    Mannen de groeten ook aan de kerstman.

• 18 Mei 2012 - 14:30

Dylano:

halo opa
    heb je al fissen gevangen??????????????

• 18 Mei 2012 - 14:56

Rick:

Super ........... ben jaloers snik. Maar er moesten een paar op werk blijven om het schip op koers te houden. Hoe is het met Dennis, ik zie rendieren en denk ach arme beestjes. Ben benieuwd naar de eerste vis.

• 18 Mei 2012 - 17:39

Mayra:

Lieve Papa
    ik mis je heel erg ik ben net bij Max kinder feest ge weest en we heben ge laaseergamee ge daan en het was heel leuk en ik heb een nieuw piaamaa en hoe was je meeuwen ei en ik heb de tekst ge lezen en de footoos ge zien met de herten en Amton en Hans zijn lui kom snel trug ik mis je.
    XXX MAYRA XXX MAMA Maar ik heb het gescheefen.Doei

• 18 Mei 2012 - 19:58

Hannie:

Wat een schitterende foto's,maar wat een lange vermoeiende reis,
    ik hoop dat jullie nog energie hadden om te gaan vissen,en dat we morgen foto's van vissen kunnen zien,ik heb ook de verwachting gezien het is inderdaad niet veel soeps,maar dat is het hier ook niet het komt met bakken uit de hemel,maar goed jullie hebben nog 5 dagen om te vissen,ik verheug me op het volgende verhaaltje,groeten aan allemaal van Hannie.

• 18 Mei 2012 - 20:25

Leni Van Spronsen:

Heel veel plezier allemaal en dat jullie veel vis mogen vangen.
    groetjes leni.

• 19 Mei 2012 - 01:44

Rick:

Waar blijven die vissen nou............

• 19 Mei 2012 - 05:56

Hannie:

Ed belde mij gisteravond laat nog op inmiddels zijn de eerste kabeljauwen gevangen, en Martin heeft een zeewolf gevangen,Ed ging de vis nog fileren want vandaag staat er vis op het menu.
    Groet Hannie

• 19 Mei 2012 - 11:39

Opa Van De Kuil:

halo dennis hebben julie al wat ge vangen de aan de mannen.