De vierde reisdag - Reisverslag uit Sundsnäs, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu De vierde reisdag - Reisverslag uit Sundsnäs, Zweden van Leen Spaans - WaarBenJij.nu

De vierde reisdag

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Leen

06 Mei 2019 | Zweden, Sundsnäs

De vierde reisdag

Gisteravond, na eerst nog gekaart te hebben, was er nog even paniek in de camper, we roken een strontlucht. Ik wilde net de kooi opzoeken, toen ik ergens instond. Ik wil jullie niet alle details vertellen maar Luc had ergens ingestaan en mee naar binnen genomen en dat gaf een niet zo smakelijk luchtje. Maar toen alles weer rustig was hebben wij het bed opgezocht.
Met het plan niet zo vroeg op te staan maar jullie raden het waarschijnlijk al om 4.30 hoorde ik de eerste al en om 5 uur zaten wij aan het ontbijt en om 6 uur gingen wij weer op weg.
Het plan was om ieder geval lpg te tanken, maar dat valt nog niet mee in Zweden maar uit eindelijk is dat gelukt. Ik zou het laatste stuk rijden tot een uur of zeven en dan een plekje zien te vinden om te overnachten. Op een bepaalt moment zijn we de weg af gegaan maar het heeft een hele tijd geduurd voor we een mooi plekje voor de nacht vonden en wat voor plek. Mooi langs een meertje, ik moest Ed tegen houden want die wilde nog gaan zwemmen maar daar is het te koud voor er lag zelfs nog een laagje ijs op.
Vandaag was de beurt van Kees om voor het eten te zorgen en met wat hulp van Luc is dat prima gelukt, heerlijke goulash met rijst en doperwten en ijs met slagroom na.
Morgen is het de finale dag wat betreft het eten, macaroni van Hannie, we kijken er allemaal reikhalzend naar uit het plan is daarom morgen vroeg te stoppen met rijden omdat op tijd s avonds te gaan eten
Voor de rest is het vandaag een saaie dag geweest, geen brandalarmen die afgingen geen spontane waterlozingen en geen attributen wat andere behuizing aan het zoeken is.
Het weer was vandaag wat minder dan de andere dagen, af en toe regen en natte sneeuw.
Hebben ook zelfs nog even in de file gestaan vandaag.
Er is nu een afstand van 2450 km afgelegd dat betekent dat we dinsdag en woensdag nog 788 km te gaan hebben, als er niets tegen zit een makkie.

Tot het volgende verslag,

Groeten van de boys,

Leen

• 06 Mei 2019 - 18:17

Hannie :

Nou wederom een leuk en beetje spannend verslag toch wel.
    Fijn dat jullie op schema liggen. Dat klaverjassen gaat hoop ik goed.
    Want als ik maat ben met Ed ben krijg altijd klaverjas les, terwijl ik al langer klaverjas dan hij.
    Nou ik wens jullie welterusten, en voor morgen goede reisdag, en alvast eet smakelijk van mijn macaroni.
    Mooie groepsfoto van vandaag.Groetjes van Hannie.

• 06 Mei 2019 - 18:46

Yolande:

Wat een leuk verslag weer! Mooi dat jullie toch nog LPG konden tanken., anders hadden jullie het toch wel koud gekregen. Veel plezier met klaverjassen en welterusten allemaal.
    Morgen weer gezond op en een hele goede reis !
    Groeten van Yolande

• 06 Mei 2019 - 19:05

Hannie:

Leuke foto's. Bedankt.Hannie.

• 06 Mei 2019 - 19:43

Nel :

Leuke foto’s en leuk verslag .Welterusten en voor morgen een goede reis

• 07 Mei 2019 - 05:36

An Spaans:

Veel succes van het het laatste stukje van de reis .
    Wat een mooie foto,s vooral van dat meer !

• 07 Mei 2019 - 10:01

Leni:

Bah bah bah, ook daar ruimen ze de uitwerpselen niet op van hun lieve huisdiertjes,waar ze zo veel van houden. Gelukkig goed afgelopen en zijn jullie niet in de stank gaan slapen.leuk verslag .Als je zo vroeg gaat rijden dan schiet je wel lekker op. Als de sfeer goed is is het gezellig ook. De laatste km en dan eindelijk de hengels uit gooien. Goede voorzetting van de reis. Groetjes van Leni.

• 07 Mei 2019 - 14:52

Willem Van Geest:

Ziet er goed uit mannen, groetjes